Цей Audi Q5 насправді може стати новим ICE Porsche Macan

Porsche може використати оновлений Q5 як основу для нового Macan з газовим двигуном
- Porsche, схоже, тестує новий Audi Q5, який дебютував минулої осені.
- Позашляховик може стати основою для наступного покоління Porsche ICE Macan.
- Поточний Macan схожий на оригінальний Q5 із значними змінами.

Audi представила оновлений Q5 минулої осені, тому трохи дивно, що шпигунські фотографи нещодавно спіймали прототип під час випробувань у холодну погоду. Однак, схоже, що в ситуації є щось більше, ніж здається на перший погляд.
Як бачите, Q5 — дивна людина, оскільки він був частиною більшої тестової групи Porsche, до якої входили Cayenne EV і 911. Фотографи-шпигуни також сказали, що в оточенні були Boxster і Macan.

Враховуючи це, цілком зрозуміло, що Q5 тестує Porsche, а не Audi. Ось де все стає трохи туманним, оскільки шпигунські фотографи стверджують, що Q5 стане основою для наступного покоління Macan. Це мало б сенс, оскільки моделі першого покоління більше десяти років і вона була тісно пов’язана з оригінальним Q5.
Незважаючи на те, що Porsche нещодавно представила Macan Electric , компанія зрозуміла, що впровадження електромобілів відбувається повільніше, ніж очікувалося, і багато клієнтів хочуть використовувати бензиновий двигун. Це нещодавно підштовхнуло їх оголосити про «розширення продуктового портфоліо, щоб включити додаткові моделі автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння або гібридами, що підключаються до мережі».
Компанія не уточнила, але спочатку вважалося, що варіанти електромобілів, такі як майбутній Boxer, будуть модифіковані для встановлення додаткових силових агрегатів. Однак це може бути не так, оскільки це буде цілком окремий автомобіль.

На даний момент все ще досить туманно, але Q5 виглядає стандартним. Однак, якщо це справді Macan mule, ми можемо очікувати змін у майбутньому, а також повних прототипів у найближчі місяці та роки. Це говорить про те, що модель ще далеко, але створення кросовера на базі існуючого автомобіля може пришвидшити розробку та зменшити витрати.
Ми ставимося до речей з певною часткою солі, але оновлений Q5 їздить на новій платформі Premium Platform Combustion і використовує технологію м’якого гібриду. У Європі є 2,0-літрові двигуни TFSI і TDI потужністю 201 к.с. (150 кВт / 204 к.с.), а також 3,0-літровий TFSI V6, що видає 362 к.с. (270 кВт / 367 к.с.). Усі три працюють у поєднанні з семиступінчастою коробкою передач із подвійним зчепленням і системою м’якого гібриду, яка може видавати додаткові 24 к.с. (18 кВт / 24 к.с.) протягом короткого періоду часу.