Новий електричний SUV Hyundai виходить за межі лінійки Ioniq

Новий електричний SUV Hyundai виходить за межі лінійки Ioniq

Hyundai готується вивести на ринок електричний позашляховик, який стане символом нового етапу розвитку марки. На відміну від попередніх електромобілів, що входили до серії Ioniq, ця модель вирізняється індивідуальним стилем і окремим позиціонуванням. Цей підхід відкриває нові горизонти для Hyundai у сегменті електрокарів.

Відмова від Ioniq: стратегія змін

Раніше всі електромобілі компанії виходили під брендом Ioniq — зокрема Ioniq 5, Ioniq 6 і майбутній Ioniq 7. Проте новий електричний SUV Hyundai навмисно відходить від цього підходу. За даними з інсайдерських джерел, компанія прагне диференціювати свої моделі та підкреслити розмаїття стилів і можливостей електрокарів у своєму портфоліо.

Таким чином, нова модель стане частиною ширшої лінійки електричних авто Hyundai, але вже не обмежуватиметься стилістичними та технічними рамками бренду Ioniq.

Дизайн без компромісів

Зовнішність нового електро-SUV значно відрізняється від знайомих Ioniq-моделей. Його образ поєднує масивність, геометричну чіткість і футуристичні риси. Особливості дизайну — вузька світлодіодна оптика, широкі арки коліс, короткі звіси й висока лінія капота — додають автомобілю рішучого вигляду, що пасує як місту, так і бездоріжжю.

Салон моделі обіцяє бути просторим і технологічно насиченим. Очікується цифрова панель приладів, великий центральний дисплей, а також безліч опцій для налаштування комфорту водія та пасажирів.

Потужність, побудована на гнучкій платформі

Новий SUV створено на платформі eM — наступному поколінні архітектури, яка прийде на зміну E-GMP. Вона дозволяє не лише покращити аеродинаміку та ефективність, але й забезпечити більший запас ходу. Очікується, що автомобіль зможе проїхати понад 600 км на одному заряді. Також передбачено швидке заряджання, сумісність із зарядними станціями нового покоління та можливість використання V2L (Vehicle-to-Load) — живлення зовнішніх пристроїв від акумулятора авто.

Розрахунок на глобальний ринок

Hyundai планує вивести новий електричний позашляховик не лише на азійський чи європейський ринок, а й зробити його глобальним продуктом. Автомобіль буде представлений у США, Європі, Південній Кореї та Австралії. Такий масштабний підхід свідчить про великі амбіції компанії щодо розширення присутності в електромобільному сегменті.

Цікаво, що Hyundai вирішила не використовувати назву Ioniq навіть попри її популярність серед прихильників електромобілів. Це може свідчити про спробу створити паралельний напрям — більш універсальний і менш «нішевий», орієнтований на ширше коло покупців.