Lexus презентує новий ES та відмовляється від решітки радіатора

Lexus презентує новий ES та відмовляється від решітки радіатора

На автосалоні в Шанхаї Lexus представив восьме покоління свого седана ES, яке отримало суттєві зміни в дизайні та технічному оснащенні. Модель відмовилась від традиційної решітки радіатора та вперше пропонує повністю електричні версії поряд із гібридними.

Новий дизайн: мінімалізм і аеродинаміка

Зовнішній вигляд нового ES натхненний концептом LF-ZC, що проявляється в гострих лініях, L-подібних денних ходових вогнях та плавному силуеті fastback. Замість звичної решітки радіатора, електричні версії мають гладкий передній бампер, тоді як гібриди оснащені невеликим повітрозабірником під логотипом Lexus. Колісна база збільшена до 2 950 мм, а загальна довжина — до 5 140 мм, що забезпечує більше простору в салоні.

Електрифікація: гібриди та електромобілі

Новий ES базується на оновленій платформі TNGA GA-K, яка дозволяє використовувати як гібридні, так і повністю електричні силові установки.

  • ES 350h: Гібридна версія з 2,5-літровим двигуном та електромотором, що разом видають 244 к.с. Модель доступна з переднім або повним приводом та розганяється до 100 км/год за 7,8 секунди.
  • ES 350e: Повністю електрична версія з переднім приводом та запасом ходу до 480 км на одному заряді.
  • ES 500e: Потужніша електрична версія з повним приводом та потужністю до 338 к.с.

Інтер’єр: технології та екологічність

Салон нового ES оснащений 12,3-дюймовою цифровою панеллю приладів та 14-дюймовим сенсорним екраном мультимедійної системи з підтримкою Apple CarPlay та Android Auto. Інтер’єр використовує екологічні матеріали, зокрема 3D-друковані елементи з бамбука. Для комфорту пасажирів передбачено амбієнтне освітлення та аудіосистему Mark Levinson.

Новий Lexus ES 2026 року демонструє прагнення бренду до інновацій та екологічності, поєднуючи сучасний дизайн, передові технології та різноманітні варіанти силових установок. Очікується, що модель надійде у продаж у березні 2026 року.