Volvo звільняє до 800 працівників у США через вплив тарифів

Volvo звільняє до 800 працівників у США через вплив тарифів

Шведський виробник вантажівок Volvo Group оголосив про плани скоротити від 550 до 800 робочих місць на трьох своїх підприємствах у США протягом наступних трьох місяців. Це рішення пов’язане зі зниженням попиту та невизначеністю на ринку, спричиненою тарифами, запровадженими адміністрацією президента Дональда Трампа.

Основні деталі скорочень

Скорочення торкнуться таких об’єктів:

  • Завод Mack Trucks у Маканджі, Пенсильванія
  • Підприємства Volvo Group у Дубліні, Вірджинія
  • Підприємства у Хейгерстауні, Меріленд

Volvo Group North America зазначила, що ці заходи необхідні для приведення виробництва у відповідність до зниженого попиту на вантажівки. Компанія підкреслила, що замовлення на важкі вантажівки зменшилися через ринкову невизначеність, пов’язану з тарифами, змінами у регулюванні та коливаннями фрахтових ставок.

Вплив тарифів на галузь

Запроваджені адміністрацією Трампа тарифи на імпортні автозапчастини та транспортні засоби призвели до зростання виробничих витрат для автовиробників, таких як Volvo. Хоча Volvo виробляє вантажівки в США, компанія все ще залежить від імпортних компонентів, на які поширюються нові мита. Це підвищення витрат змусило компанію переглянути свої виробничі плани та скоротити персонал.

Ширший контекст

Volvo — не єдиний автовиробник, який зазнає труднощів через торговельну політику США. Інші компанії, такі як Stellantis та Lotus, також оголосили про скорочення робочих місць та зменшення виробництва внаслідок тарифів. Ці події підкреслюють ширший вплив торговельних бар’єрів на автомобільну промисловість та економіку США загалом.

Volvo Group, яка має штаб-квартиру в Швеції, володіє брендом Mack Trucks з 2000 року. Компанія зазначає, що ці скорочення є вимушеним кроком для адаптації до поточних ринкових умов та забезпечення стабільності бізнесу в регіоні.

Ці заходи свідчать про серйозні виклики, з якими стикається автомобільна галузь у США, та необхідність адаптації до змін у глобальній торговельній політиці.