Volvo повертає XC70 як гібрид, але тільки для китайського ринку

Volvo повертає XC70 як гібрид, але тільки для китайського ринку

Volvo готує несподіване повернення моделі XC70 — культового універсала підвищеної прохідності, що користувався популярністю серед прихильників практичних, але комфортних авто. Щоправда, оновлена версія буде доступна виключно для китайського ринку і матиме сучасну електрифіковану силову установку типу PHEV (підключуваний гібрид). Такий крок став черговим підтвердженням того, що китайський авторинок дедалі більше визначає глобальні стратегії навіть таких брендів, як Volvo.

Сучасний погляд на класику

Новий Volvo XC70, на відміну від попередника, більше не є типовим універсалом. Це, радше, SUV із елементами позашляхового дизайну, з характерними рейлінгами, захисним пластиковим обвісом і збільшеним кліренсом. Стилістично новинка перегукується з моделями серії Cross Country, однак має виразні риси оригінального XC70, адаптовані під сучасні стандарти ринку.

У передній частині ми бачимо фірмову оптику Thor’s Hammer і акуратну решітку радіатора, характерну для нових моделей Volvo. В цілому дизайн зберігає стриманість, але водночас виглядає свіжо й престижно.

Гібридна платформа з фокусом на екологію

Новий XC70 буде працювати на основі гібридної силової установки із можливістю зарядки від мережі. Детальні характеристики поки не розкриваються, але йдеться про силовий агрегат з бензиновим двигуном у парі з електромотором, аналогічним до того, що використовується в інших моделях Volvo для Китаю — зокрема, S90 PHEV та XC60 Recharge.

Ймовірно, електрична частина забезпечить запас ходу до 80 км без запуску ДВЗ, що дозволить значно зменшити витрати пального в місті. Таке рішення повністю узгоджується з китайською державною політикою на користь нових енергетичних транспортних засобів (NEV).

Ексклюзивність для Китаю — не випадковість

Рішення зробити модель ексклюзивною для китайського ринку має економічне та стратегічне підґрунтя. Китай давно є найбільшим авторинком світу, і Volvo, яка належить китайському автогіганту Geely, логічно робить ставку на локалізовані продукти. XC70 створено на платформі SPA (Scalable Product Architecture), яка вже серійно виробляється в Китаї, тож виробничі витрати будуть мінімальними.

Бренд також розраховує, що повернення знайомого імені сподобається китайським покупцям, які все більше цікавляться “преміальним екологічним транспортом” з акцентом на комфорт і безпеку.

На сьогодні немає інформації про можливий вихід моделі за межі Китаю. Проте не варто виключати, що при успішних продажах Volvo може запропонувати подібну модель на інших ринках, зокрема в Європі, де універсали з підвищеним кліренсом досі мають стабільний попит.