Власник Kia EV6 подає позов через повторні відмови 12-вольтової батареї

Власник Kia EV6 подає позов через повторні відмови 12-вольтової батареї

Один із власників Kia EV6 2024 року зіткнувся з серйозними проблемами: за рік експлуатації та пробігу лише 7 200 км він замінив 12-вольтову батарею три або чотири рази. Розчарований ситуацією, він ініціював позов відповідно до закону про “лимони” (lemon law).

Більшість моделей EV6, поставлених у США, оснащені свинцево-кислотними 12-вольтовими батареями, які виявилися менш надійними. З кінця 2024 року Kia почала встановлювати більш досконалі AGM-батареї (Absorbed Glass Mat) на свої електромобілі.

Власник поділився фотографією в групі власників EV6 на Facebook, на якій видно витік кислоти з батареї та корозію на піддоні під нею.

Проблеми з 12-вольтовими батареями в електромобілях

12-вольтова батарея в електромобілях живить допоміжні системи, такі як освітлення, мультимедіа та системи безпеки. Її відмова може призвести до неможливості запуску автомобіля або відмови важливих систем.

Рекомендації для власників Kia EV6

  1. Перевірка типу батареї: Якщо ваш EV6 оснащений свинцево-кислотною батареєю, розгляньте можливість заміни на AGM-батарею для підвищення надійності.
  2. Моніторинг стану батареї: Регулярно перевіряйте стан 12-вольтової батареї та звертайте увагу на ознаки корозії або витоку.
  3. Звернення до дилера: У разі повторних проблем з батареєю зверніться до офіційного дилера для діагностики та можливого гарантійного обслуговування.
  4. Юридична консультація: Якщо проблеми не вирішуються, проконсультуйтеся з юристом щодо можливості подання позову відповідно до закону про “лимони”.

Звернення до офіційного сервісу та своєчасна заміна несправних компонентів допоможуть уникнути подібних проблем у майбутньому.