В’єтнамська копія Koenigsegg Jesko

Ця дивовижна копія Koenigsegg Jesko була побудована на основі двигуна Toyota вартістю 100 доларів.
В’єтнамські будівельники витратили на проект цілий рік, в результаті чого вийшла переконлива копія шведського гіперкара.
Команда NHET TV створила переконливу копію Koenigsegg Jesko з нуля.
Корпус зі скловолокна встановлено на спеціальному шасі, потужність якого надходить від двигуна Toyota.

Репліка має внутрішню підвіску та автоматичні двогранні двері для додаткової реалістичності.
Koenigsegg Jesko — це такий же рідкісний, як і швидкий гіперкар, абсолютний звір машини, який практично недосяжний для більшості з нас через його астрономічну ціну та обмежене виробництво. Але залиште це команді в’єтнамських будівельників, щоб привернути увагу, створивши переконливу копію, використовуючи деталі старого седана Toyota.

Цей проект створено завдяки NHET TV, каналу YouTube, який став популярним для шанувальників копій гіперкарів. Якщо ви думаєте, що вони вперше роблять таку спробу, подумайте ще раз. У 2022 році вони побудували
Bugatti Chiron , а потім La Ferrari у 2023 році та
Pagani Huayra у 2024 році. Можна з упевненістю сказати, що вони оволоділи мистецтвом виготовлення автомобілів, довівши, що практика справді робить досконалим.

Подорож почалася з металевого трубчастого скелета, створеного на основі фотографій Jesko. Цей скелетний каркас став основою для повнорозмірної глиняної моделі, яка потім була використана для створення кузова зі скловолокна, який зрештою втілив копію гіперкара в життя.
Замість того, щоб встановити копію кузова на існуючий автомобіль, команда пішла ва-банк і побудувала сталеве шасі на замовлення. Наче цього було недостатньо, вони також розробили повністю незалежну внутрішню підвіску та перевірили її міцність, буквально скинувши рухоме шасі зі значної висоти. Результат? Копія, яка залишилася вірною пропорціям оригінального Jesko, що робить її набагато правдоподібнішою.
Наступним кроком був пошук трансмісії. Будівельники звернулися до найнеймовірнішого джерела: Toyota Corona дев’ятого покоління (також відомої як Carina E), яку, як повідомляється, купили всього за 100 доларів. Хоча кузов автомобіля був у грубій формі, його трансмісія все ще була в хорошому робочому стані. Команді вдалося перепрофілювати не лише двигун, а й коробку передач та інші важливі механічні компоненти.

1,8-літровий двигун Toyota був встановлений у задній частині шасі на спеціальному шасі. Хоча він, очевидно, не зрівняється з 5,0-літровим V8 із подвійним турбонаддувом 1600 к.с. (1193 кВт / 1622 к.с.) у справжньому Jesko, двигун Toyota є дешевим і надійним рішенням, яке підтримує роботу.

Повертаючись до кузова репліки , він був пофарбований у яскравий червоний відтінок, підкреслений білими смугами та чорними деталями. Щоб залишатися максимально вірними оригіналу, команда створила індивідуальні фари та задні ліхтарі, водночас відтворивши великі аерокомпоненти Jesko Attack, які розроблені для максимальної притискної сили. Вони також додали підроблені гальмівні диски із зеленими супортами.


