Скандал із Hertz: клієнта оштрафували за прострочене повернення авто, якого не було

Hertz знову опинилася в центрі скандалу після того, як один із клієнтів отримав штраф за прострочене повернення автомобіля, хоча він повернув його вчасно. Ба більше, справа дійшла до колекторської служби, що спричинило серйозне обурення серед користувачів послуг прокату авто.
Що сталося?
Клієнт орендував авто у Hertz та повернув його у встановлений термін. Однак через помилку в системі компанія зафіксувала його як “неповернене”, що призвело до накопичення штрафів і передання боргу колекторам.
Не перший випадок
Це не перший випадок, коли Hertz опиняється в подібних ситуаціях. Раніше компанію вже звинувачували у неправильному звітуванні про орендовані авто, що навіть призводило до неправомірних арештів клієнтів.
Реакція Hertz
Компанія поки що не прокоментувала ситуацію, але скандал набирає обертів у соцмережах. Юридичні експерти вже закликають постраждалих клієнтів оспорювати штрафи та захищати свої права.