Німецький ретрокар Beetle радикально змінив розташування двигуна

Німецький ретрокар Beetle радикально змінив розташування двигуна

Серед усіх варіацій на тему культового Volkswagen Beetle ця — одна з найбільш ексцентричних. І водночас захопливих. Талановитий ентузіаст з Німеччини створив справжній інженерний експеримент, перетворивши класичного «Жука» на середньомоторного монстра, здатного не лише виглядати ефектно, а й вражати своєю динамікою.

На перший погляд, цей Beetle здається типовим рестомодом із розширеними арками, масивними колесами, роздутими боками та екстремальною шириною, що більше нагадує спортивний болід, ніж затишний міський ретрокар. Саме за свої розміри в пресі автомобіль і отримав прізвисько «клоунське взуття».

Та основна інтрига криється не в зовнішності. Якщо традиційно двигун у Beetle розташований у задній частині кузова, то в цій версії двигун перемістили в центр, прямо за сидіннями водія й пасажира. Це надає автомобілю зовсім іншого балансу, поведінки на дорозі та… характеру.

Власник проекту, за сумісництвом механік і фанат автоспорту, не обмежився лише переміщенням двигуна. Він також встановив нову підвіску, взяту з BMW Z3 M Coupe, що й пояснює значне розширення кузова. Автомобіль отримав незалежну задню підвіску, жорсткий каркас безпеки, покращену гальмівну систему й оновлену трансмісію.

Під капотом — точніше, за спиною водія — атмосферний V6, який забезпечує справді драйвову поведінку. За чутками, потужність цього агрегата перевищує 300 кінських сил, чого цілком достатньо для такого легкого кузова.

У салоні — мінімалізм із нотками спортивного боліда: ковшоподібні сидіння, 4-точкові ремені, алюмінієві панелі й цифрова приладова панель. Це вже не просто Beetle — це щось зовсім нове, що змінює уявлення про те, яким може бути цей культовий автомобіль.

Особливу увагу викликає майстерність, із якою виконано модифікації. Кожен елемент, від інтеграції підвіски до точного балансу кузова, демонструє глибоке розуміння техніки та пристрасть до справжніх автомобілів.

Проєкт уже привернув увагу як автофанатів, так і професійних інженерів. Цей Beetle — приклад того, як креативність і майстерність здатні перетворити ностальгію на щось абсолютно нове. Це не просто кастом, а справжнє мистецтво, виконане з повагою до оригіналу та бажанням створити щось радикально інше.

Зрештою, головне питання, яке лунає від кожного, хто бачить авто вперше: «Де тут двигун?». І відповідь на нього робить цей проект незабутнім. Такий Beetle точно не залишиться непоміченим ні на треку, ні на шоу, ні в соцмережах.