Mazda вирішила судовий процес Connect, 4 водії отримали до 4 тисяч доларів

У лютому 2025 року компанія Mazda погодилася врегулювати колективний позов, поданий у США, щодо несправностей інформаційно-розважальної системи Mazda Connect. Позивачі стверджували, що система часто зависає, перезавантажується або повністю виходить з ладу. Незважаючи на досягнуту угоду, Mazda заперечує наявність будь-яких дефектів у своїй системі.
Деталі позову
Позов було подано в липні 2024 року в штаті Кентуккі. Він охоплював моделі Mazda, оснащені попередньою версією системи Mazda Connect, зокрема:
- Mazda2 (2016-2022)
- Mazda3 (2014-2018)
- Mazda6 (2016-2021)
- CX-3 (2016-2021)
- CX-5 (2016-2020)
- CX-9 (2016-2020)
- MX-5 (2016-2023)
Основною причиною проблем називали несправні SD-карти для навігаційної системи та програмне забезпечення, яке не справлялося з основними функціями.
Умови врегулювання
В рамках угоди Mazda надасть додаткову дворічну обмежену гарантію на відповідні транспортні засоби, яка покриватиме оновлення програмного забезпечення та, за потреби, ремонт або заміну обладнання. Власники, які раніше оплачували ремонт системи, можуть подати заявку на компенсацію витрат до $1 750.
Головний позивач, Кетрін Даффі, отримає $4 000, а три інші позивачі — по $2 500 кожен. Адвокати, які представляли інтереси позивачів, отримають гонорар у розмірі $1,9 мільйона.
Реакція Mazda
Незважаючи на досягнуту угоду, компанія Mazda заперечує всі звинувачення щодо дефектів у системі Mazda Connect. Проте, погодившись на врегулювання, компанія прагне уникнути подальших судових витрат та забезпечити задоволення потреб своїх клієнтів.
Цей випадок підкреслює важливість належного функціонування інформаційно-розважальних систем у сучасних автомобілях та відповідальність виробників перед споживачами.