Mansory перетворює Ferrari Purosangue на ексцентричне шоу на колесах

Скандально відомий тюнінг-ательє Mansory вкотре привертає увагу своїм незвичним підходом до дизайну, цього разу взявшись за найдорожчий SUV Італії — Ferrari Purosangue. Результат, як завжди, викликає бурхливу реакцію: хтось у захваті, інші ж не стримують обурення. Одне можна сказати точно — залишитися байдужим до цього проєкту складно.
Компанія, що прославилася своїми провокативними автомобілями, не стала стримувати себе й тут. Модифікований Purosangue отримав повністю новий аеродинамічний обвіс з вуглепластику, масивний передній бампер, величезні повітрозабірники та антикрило, яке радше пасувало б боліду з Ле-Мана, ніж преміальному кросоверу. До цього додається яскравий кузов — цього разу в кислотному салатовому відтінку з чорними акцентами — який буквально кричить про статус і гроші.
Та найбільше обговорень викликає саме сміливість Mansory у зміні ДНК Ferrari. Purosangue — перший у історії серійний SUV від італійської марки, що сам по собі був достатньо контроверсійним. Додавши до нього свою характерну екстравагантність, Mansory зробив із нього щось геть нове — агресивний і навіть трохи пародійний арт-об’єкт на колесах.
У салоні — ще більше розкоші й візуального шуму. Кожна поверхня обтягнута шкірою або алькантарою, а кольори сидінь, консолі й обшивки дверей не завжди гармонійні між собою. Вочевидь, тут головне не стриманість, а вау-ефект. І хоча така стилістика може здаватися несмаком, вона ідеально підходить тим, хто прагне привернути увагу за будь-яку ціну.
Під капотом кардинальних змін немає: тут усе ще працює 6,5-літровий V12 на 715 к.с., який забезпечує розгін до 100 км/год менш ніж за 3,5 секунди. Проте Mansory може запропонувати й доопрацювання силової установки — компанія відома тим, що вичавлює з моторів максимум, навіть якщо йдеться про вже потужні двигуни.
У підсумку Mansory Purosangue — це не просто тюнінг, а позиціонування. Це демонстрація сили, багатства і бажання виділятися. І хоча далеко не всі готові прийняти такий підхід, знайдуться клієнти, які без роздумів віддадуть кілька сотень тисяч доларів, щоб мати щось подібне у своєму гаражі.
Цей проєкт ще раз доводить: Mansory не боїться ламати стереотипи й змушує автомобільний світ говорити про себе — навіть якщо хтось хоче “відшмагати” таке авто багетом за зневагу до італійської класики.















