Концепт Renault Filante Record 2025 з гордістю озирається назад, щоб продемонструвати майбутнє 

Ще в 1954 році французький виробник аеронавігаційних турбін Turbomeca співпрацював з Renault для створення рекордного автомобіля з газовою турбіною. Його назвали Renault Étoile Filante (Падаюча зірка).
Бездверний стрімлайнер був розроблений і випробуваний в аеродинамічній трубі протягом 1954 і 1955 років. Після цього він відправився в Бонневіль Солт Флеттс в Юті для випробувань швидкості, оснащений газовою турбіною Turbomeca Turmo потужністю 270 к.с. ніж 28 тис. об/хв і середні швидкості 191 миль/год або понад 307 миль/год. У середині 1990-х років машину відреставрували та знову привели в експлуатацію; тепер він є частиною колекції історичних автомобілів Renault , а другий екземпляр належить приватній колекції спортивних автомобілів Renault у Мексиці.

Його друге відродження відбулося в 2016 році, коли Renault відсвяткувала 60-ту річницю першого рекордного пробігу 1956 року – автомобіль повернули в Бонневільські соляні рівнини після того, як його оснастили електричним двигуном і ним керував Ніколас Прост , син Алена Проста. Тепер ми готові до третього відродження – духовного, цього разу. Renault створила концепт Filante Record 2025 як електричний демонстраційний автомобіль – новий погляд на одномісний обтічний дизайн кузова, який має 5,12 метра в довжину та 1,19 метра у висоту та важить лише 1000 кілограмів або 2205 фунтів.

Ця «лабораторія на колесах» була розроблена не для швидкості, а для максимальної енергоефективності, і коли вона стане реальною (наразі ми, очевидно, розглядаємо CGI), вона намагатиметься «встановити новий рекорд енергоспоживання та діапазону ” за допомогою стандартної батареї ємністю 87 кВт/год такої ж ємності, як і в стандартному електричному кросовері Renault Scenic E-Tech. Націлений на «тестування нових технологій», концепт Renault Filante Record 2025 має спеціалізовані шини зі зниженим тертям, технології рульового керування та гальмування.

До речі, французький автовиробник, який дуже вміло відроджується (дивіться останні Renault 5 E-Tech і 4 E-Tech), каже, що їх новий демонстраційний електромобіль був натхненний двома моделями, також відомими як 40 CV des Records і Étoile Filante, побудований у 1925 та 1956 роках відповідно, обидва мають історичні рекорди для бренду. Пошуки нового рекорду ефективності триватимуть у першій половині року, але прототип з’явиться раніше на автосалоні Rétromobile у Парижі з 5 по 9 лютого 2025 року.

«Ми розробили цей автомобіль як скульптуру в русі. Натхненний літаками-винищувачами та рекордами швидкості дев’ятнадцятого століття, він відображає як продуктивність, так і позачасову елегантність. Кожен дюйм поверхні був створений, щоб захопити світло і демонструють лінії корпусу, які ніби тануть у повітрі, і колірна палітра ще більше підкреслює це легке і просторе враження. Advanced Design, Renault і Ampere.eca співпрацював з Renault для створення рекордного автомобіля з газовою турбіною. Його назвали Renault Étoile Filante (Падаюча зірка).Бездверний стрімлайнер був розроблений і випробуваний в аеродинамічній трубі протягом 1954 і 1955 років. Після цього він відправився в Бонневіль Солт Флеттс в Юті для випробувань швидкості, оснащений газовою турбіною Turbomeca Turmo потужністю 270 к.с. ніж 28 тис. об/хв і середні швидкості 191 миль/год або понад 307 миль/год. У середині 1990-х років машину відреставрували та знову привели в експлуатацію; тепер він є частиною колекції історичних автомобілів 

Renault , а другий екземпляр належить приватній колекції спортивних автомобілів Renault у Мексиці.Його друге відродження відбулося в 2016 році, коли Renault відсвяткувала 60-ту річницю першого рекордного пробігу 1956 року – автомобіль повернули в Бонневільські соляні рівнини після того, як його оснастили електричним двигуном і ним керував 

Ніколас Прост , син Алена Проста. Тепер ми готові до третього відродження – духовного, цього разу. Renault створила концепт Filante Record 2025 як електричний демонстраційний автомобіль – новий погляд на одномісний обтічний дизайн кузова, який має 5,12 метра в довжину та 1,19 метра у висоту та важить лише 1000 кілограмів або 2205 фунтів.Ця «лабораторія на колесах» була розроблена не для швидкості, а для максимальної енергоефективності, і коли вона стане реальною (наразі ми, очевидно, розглядаємо CGI), вона намагатиметься «встановити новий рекорд енергоспоживання та діапазону ” за допомогою стандартної батареї ємністю 87 

кВт/год такої ж ємності, як і в стандартному електричному кросовері Renault Scenic E-Tech. Націлений на «тестування нових технологій», концепт Renault Filante Record 2025 має спеціалізовані шини зі зниженим тертям, технології рульового керування та гальмування.До речі, французький автовиробник, який дуже вміло відроджується (дивіться останні 

Renault 5 E-Tech і 4 E-Tech), каже, що їх новий демонстраційний електромобіль був натхненний двома моделями, також відомими як 40 CV des Records і Étoile Filante, побудований у 1925 та 1956 роках відповідно, обидва мають історичні рекорди для бренду. Пошуки нового рекорду ефективності триватимуть у першій половині року, але прототип з’явиться раніше на автосалоні Rétromobile у Парижі з 5 по 9 лютого 2025 року.«Ми розробили цей автомобіль як скульптуру в русі. Натхненний літаками-винищувачами та рекордами швидкості дев’ятнадцятого століття, він відображає як продуктивність, так і позачасову елегантність. Кожен дюйм поверхні був створений, щоб захопити світло і демонструють лінії корпусу, які ніби тануть у повітрі, і колірна палітра ще більше підкреслює це легке і просторе враження. Advanced Design, Renault і Ampere.

autoevolution.com