CATL робить прорив у розробці акумуляторів для електромобілів

Китайський гігант CATL оголосив про значний прорив у розробці літієвих металевих акумуляторів (LMB), що може змінити майбутнє електромобілів. Завдяки новій стратегії електролітів, компанії вдалося подвоїти термін служби акумуляторів до 483 циклів, при цьому досягнувши енергоємності понад 500 Вт·год/кг.
Що таке літієві металеві акумулятори?
Літієві металеві акумулятори вважаються наступним поколінням енергетичних систем для електромобілів та авіації завдяки їхній високій енергоємності. Проте їхнє широке впровадження стримувалося коротким терміном служби та проблемами безпеки, зокрема утворенням дендритів.
Як CATL подвоїла термін служби акумуляторів?
CATL застосувала новий підхід до аналізу та оптимізації електроліту. Компанія виявила, що основною причиною деградації акумуляторів є постійне споживання солі електроліту LiFSI, яка на 71% вичерпується до кінця життєвого циклу батареї. Щоб вирішити цю проблему, CATL розробила нову формулу електроліту з нижчою молекулярною масою розчинника, що підвищило масову частку солі, покращило іонну провідність та зменшило в’язкість без збільшення загальної маси електроліту.
Порівняння з іншими технологіями
Для порівняння, твердотільні акумулятори, які розробляють Stellantis та Factorial, мають енергоємність близько 375 Вт·год/кг. Таким чином, нові літієві металеві акумулятори від CATL перевершують їх на понад 33%.
Потенційний вплив на ринок
Цей прорив може значно вплинути на ринок електромобілів, забезпечивши більший запас ходу, швидшу зарядку та довший термін служби акумуляторів. Це також може сприяти зниженню вартості електромобілів та прискорити їхнє масове впровадження.