Усередині електромобіля Xpeng чекає сюрприз розміром 87 дюймів

Xpeng представив нову версію свого спортивного седана P7, яка виділяється на ринку електромобілів завдяки своїм інноваціям. Незважаючи на те, що седани вже не так популярні, як раніше, моделі, такі як Xiaomi SU7 і новий Xpeng P7, демонструють, що інтерес до таких автомобілів все ще високий.
Дизайн екстер'єру Xpeng
Дизайн екстер'єру нового P7 можна назвати радикальним. Він відрізняється від звичних рішень, нагадуючи елементи Tesla Cybertruck. Передня частина автомобіля оснащена гострою повнорозмірною світлодіодною смугою, а також вертикальними денними ходовими вогнями, що створює вражаюче перше враження. Ззаду ця тема продовжується з аналогічною світловою смугою, вертикально розташованими задніми ліхтарями та плавним заднім склом, яке замінює звичайну кришку багажника.
Технології та приладова панель Xpeng, орієнтована на водія
Інтер'єр нового P7 ще цікавіший, ніж його екстер'єр. Седан оснащений величезним 87-дюймовим дисплеєм доповненої реальності, який недавно дебютував Xiaomi на SUV G7. Також є спортивне триспицеве кермо з циферблатами в стилі AMG для зміни режимів і функцій на льоту.
Технології та освітлення Xpeng
Особлива увага приділена системі підсвічування салону, а центральний екран інформаційно-розважальної системи встановлений на панелі, яка нахиляється до водія. За кермом розташований тонкий цифровий приладовий кластер, а спортивні сидіння типу "ковш" оснащені активними бічними валиками, які надуваються, щоб утримувати водія на місці під час крутих поворотів, що є функцією, яка зустрічається в деяких висококласних німецьких спортивних моделях.
Технічні характеристики та варіанти запасу ходу Xpeng
P7 буде доступний з двома варіантами акумуляторів: 74,9 кВт·год і більшою версією 92,92 кВт·год. Стандартна конфігурація використовує один задній електродвигун потужністю 362 к.с. (270 кВт). Для тих, хто хоче більше зчеплення та продуктивності, повнопривідна система додає передній двигун потужністю 224 к.с. (167 кВт), що збільшує загальну потужність до 586 к.с. (437 кВт).
Xpeng прагне досягти конкурентоспроможних показників запасу ходу для всієї лінійки. Базова модель обіцяє до 436 миль (702 км) на одному заряді. Вибір версії з заднім приводом і великим запасом ходу збільшує цей показник до 509 миль (820 км), тоді як повнопривідна версія з подвійним двигуном має вражаючий запас ходу 466 миль (750 км).
Хоча точний час зарядки не підтверджено, Xpeng стверджує, що P7 підтримуватиме той же стандарт швидкої зарядки 5C, що і SUV G7. Це означає, що всього 10 хвилин зарядки можуть забезпечити до 271 милі (436 км) додаткового запасу ходу за аналогічних умов та інфраструктури.
Щодо габаритів, седан має довжину 197,5 дюйма (5017 мм), ширину 77,6 дюйма (1970 мм) і висоту 56,2 дюйма (1427 мм) з колісною базою 118,4 дюйма (3008 мм), що означає, що він має схожі габарити з Tesla Model S.
Ціна поки що не розголошується, але, судячи з поточних тенденцій серед китайських виробників електромобілів, можна припустити, що P7 буде мати агресивну цінову політику, достатню, щоб змусити західних покупців придивитися до того, що вони отримують за свої гроші, навіть якщо цей підхід викликає зростаючу стурбованість у Китаї щодо того, наскільки це дійсно стійко.














