Технічний збій в київському метро

Через несподіваний технічний збій у системі «Ощадбанку» тимчасово стала недоступною безконтактна оплата проїзду на турнікетах київського метро. Пасажири наразі не можуть використовувати банківські картки чи смартфони для оплати проходу через турнікети, що створило певні незручності в годину пік.
За офіційною інформацією, фахівці банку вже працюють над усуненням несправності, аби якомога швидше відновити стабільну роботу сервісу. На час проведення технічних робіт пасажирам радять скористатися альтернативними способами оплати: транспортними картками, QR-квитками або одноразовими жетонами.
Ощадбанк запевняє, що дані користувачів перебувають у безпеці, а проблема пов’язана виключно з технічними моментами у платіжній інфраструктурі. Орієнтовний термін відновлення послуг наразі не повідомляється, проте оновлення інформації обіцяють надати найближчим часом.
Нагадаємо, безконтактна оплата проїзду в метро значно спростила пересування містом для тисяч пасажирів. Тож швидке відновлення роботи сервісу є надзвичайно важливим для зручності мешканців та гостей Києва.