Stellantis відмовився від системи автономного водіння рівня 3

Системи автономного водіння рівня 3 ймовірно є оптимальним рішенням для приватних автомобілів, оскільки вони забезпечують умовну автоматизацію. Це означає, що вони можуть керувати всіма аспектами водіння, але водії повинні бути готові взяти контроль назад за необхідності.
- Stellantis відклала свою систему рівня 3, відому внутрішньо як STLA AutoDrive.
- Інсайдери стверджують, що програму призупинено через високі витрати та слабкий попит споживачів.
- Представник компанії наполягав, що технологія залишається доступною, але стикається з обмеженим попитом.
Окрім високої функціональності, ця технологія вже доступна: Mercedes став першим автовиробником, який запропонував систему рівня 3 у США. Відома як Drive Pilot, вона доступна на моделях EQS та S-Class і працює в міських умовах на швидкостях до 40 миль/год (64 км/год).
Stellantis відступає
На жаль, здається, Stellantis відмовився від своєї системи рівня 3. Посилаючись на трьох обізнаних осіб, Reuters повідомляє, що компанія вирішила відкласти програму через "високі витрати, технологічні виклики та побоювання щодо попиту споживачів".
Коментуючи ситуацію, представник компанії сказав виданню: "Те, що було представлено у лютому 2025 року, — це технологія рівня 3, на яку зараз обмежений ринковий попит, тому вона не була запущена, але технологія доступна та готова до впровадження".
Це свідчить про те, що все готове до запуску, але компанія стримується через обмежений попит. Однак інсайдери заявили, що програма "заморожена" і не очікується її впровадження.
Stellantis - Функції, які могли б бути
Хоча майбутнє програми залишається невизначеним, раніше Stellantis заявляв, що система забезпечуватиме "функціональність без рук та без погляду" на водія на швидкостях до 37 миль/год (60 км/год), навіть вночі та в складних погодних умовах. До неї мала б додатися система рівня 2+, яка дозволяла б водієві зняти руки з керма, але тримати погляд на дорозі на вищих швидкостях.
Тоді Stellantis зазначав, що система з часом еволюціонує та стане більш потужною. Навіть було зазначено, що система рівня 3 зрештою зможе працювати на швидкостях до 59 миль/год (95 км/год).
Переваги очевидні: STLA AutoDrive мала б дозволити водіям "тимчасово займатися справами, не пов’язаними з водінням, наприклад, дивитися фільм, перевіряти електронну пошту, читати книгу або просто дивитися у вікно". Це обіцяло перетворити все — від ранкових поїздок на роботу до подорожей країною.