AUTODOSUG
ВСЕ ПРО АВТО

Porsche переходить на гібрид для свого найкращого спортивного автомобіля

08.09.2025 09:03 • Автор: Autodosug
Porsche переходить на гібрид для свого найкращого спортивного автомобіля

Porsche 911 Turbo S 2026 року - Гібридна потужність

Новий Porsche 911 Turbo S 2026 року вперше отримав гібридну силову установку. Інженери Porsche використали технології, запозичені з GTS 2025 року, але замість одного електротурбокомпресора встановили два eTurbo, що підвищило потужність до 701 к.с. і крутний момент до 590 Н·м (у діапазоні 2300–6000 об/хв).

Порівняно з попередньою версією (640 к.с.), це збільшення на 61 к.с. при тому ж крутному моменті.

 

  • Porsche 911 Turbo S 2026 року розвиває 701 к.с. і є найпотужнішою версією ікони.
  • Силова установка поєднує двотурбінний опозитний двигун та електромотор, вбудований у коробку передач.
  • Прототип пройшов Нюрбурґрінг за 7:03.92, що на 14 секунд швидше, ніж попередня модель.

 

Porsche 911 Turbo S 2026 року - Технічні характеристики

  • 3,6-літровий опозитний двигун з двома турбінами.
  • 1,9 кВт·год батарея та електромотор, інтегрований у 8-ступінчасту коробку передач PDK.
  • Повний привід з системою Porsche Traction Management.
  • Прискорення 0–96 км/год за 2,4 секунди, 0–200 км/год — за 8,4 секунди (з Launch Control).
  • Максимальна швидкість — 320 км/год (на 8 км/год менше, ніж у попередника).

Porsche 911 Turbo S 2026 року - Важча, але швидша

Маса 911 Turbo S становить 1736 кг — на 82 кг більше, ніж у попередника. Однак Porsche запевняє, що додаткова вага не відчутна, а автомобіль став швидшим і маневренішим.

Рекорд на Нюрбурґрингу

У вересні 2024 року прототип пройшов Північну петлю Нюрбурґрингу за 7:03.92 — на 14 секунд швидше, ніж попередня модель.

«Автомобіль значно швидший у всіх ключових ділянках траси, має кращу чіткість керування та більший запас зчеплення», — Йорг Бергмайстер, посол бренду Porsche.

Інженерні рішення

  • Активна аеродинаміка: вертикальні охолоджувальні заслінки, активний передній дифузор та заднє антикрило.
  • Керамічні гальма (420 мм спереду, 410 мм ззаду).
  • Шини: 255/35 ZR20 спереду та 325/30 ZR21 ззаду.
  • Титанова вихлопна система для зменшення ваги та покращення звуку.

Інтер’єр: ексклюзивність та комфорт

  • Унікальні акценти Turbonite на кермі, приладовій панелі, центральній консолі та ременях безпеки.
  • Вставки з вуглецевого волокна з неодимовими акцентами та чорна оббивка стелі Race-Tex.
  • Купе доступне як двомісне (з опційними задніми сидіннями), кабріолет — тільки у конфігурації 2+2.

Ціна та доступність

У США продажі почнуться навесні 2026 року:

  • Купе — від $270 300
  • Кабріолет — від $284 300 (без урахування податків, реєстрації та можливих митних зборів)

Це збільшення на $31 600–32 300 порівняно з поточною моделлю.

Porsche переходить на гібрид для свого найкращого спортивного автомобіля
Porsche переходить на гібрид для свого найкращого спортивного автомобіля
Porsche переходить на гібрид для свого найкращого спортивного автомобіля
Porsche переходить на гібрид для свого найкращого спортивного автомобіля
Porsche переходить на гібрид для свого найкращого спортивного автомобіля
Porsche переходить на гібрид для свого найкращого спортивного автомобіля
Porsche переходить на гібрид для свого найкращого спортивного автомобіля
Porsche переходить на гібрид для свого найкращого спортивного автомобіля
Porsche переходить на гібрид для свого найкращого спортивного автомобіля
Porsche переходить на гібрид для свого найкращого спортивного автомобіля
Porsche переходить на гібрид для свого найкращого спортивного автомобіля
Porsche переходить на гібрид для свого найкращого спортивного автомобіля
Porsche переходить на гібрид для свого найкращого спортивного автомобіля
Porsche переходить на гібрид для свого найкращого спортивного автомобіля
Porsche переходить на гібрид для свого найкращого спортивного автомобіля
Porsche переходить на гібрид для свого найкращого спортивного автомобіля
Porsche переходить на гібрид для свого найкращого спортивного автомобіля
Porsche переходить на гібрид для свого найкращого спортивного автомобіля
Porsche переходить на гібрид для свого найкращого спортивного автомобіля
Porsche переходить на гібрид для свого найкращого спортивного автомобіля
Porsche переходить на гібрид для свого найкращого спортивного автомобіля
Porsche переходить на гібрид для свого найкращого спортивного автомобіля
Porsche переходить на гібрид для свого найкращого спортивного автомобіля
Porsche переходить на гібрид для свого найкращого спортивного автомобіля
Porsche переходить на гібрид для свого найкращого спортивного автомобіля
Porsche переходить на гібрид для свого найкращого спортивного автомобіля
Porsche переходить на гібрид для свого найкращого спортивного автомобіля
Porsche переходить на гібрид для свого найкращого спортивного автомобіля
Porsche переходить на гібрид для свого найкращого спортивного автомобіля