Porsche переходить на гібрид для свого найкращого спортивного автомобіля

Porsche 911 Turbo S 2026 року - Гібридна потужність
Новий Porsche 911 Turbo S 2026 року вперше отримав гібридну силову установку. Інженери Porsche використали технології, запозичені з GTS 2025 року, але замість одного електротурбокомпресора встановили два eTurbo, що підвищило потужність до 701 к.с. і крутний момент до 590 Н·м (у діапазоні 2300–6000 об/хв).
Порівняно з попередньою версією (640 к.с.), це збільшення на 61 к.с. при тому ж крутному моменті.
- Porsche 911 Turbo S 2026 року розвиває 701 к.с. і є найпотужнішою версією ікони.
- Силова установка поєднує двотурбінний опозитний двигун та електромотор, вбудований у коробку передач.
- Прототип пройшов Нюрбурґрінг за 7:03.92, що на 14 секунд швидше, ніж попередня модель.
Porsche 911 Turbo S 2026 року - Технічні характеристики
- 3,6-літровий опозитний двигун з двома турбінами.
- 1,9 кВт·год батарея та електромотор, інтегрований у 8-ступінчасту коробку передач PDK.
- Повний привід з системою Porsche Traction Management.
- Прискорення 0–96 км/год за 2,4 секунди, 0–200 км/год — за 8,4 секунди (з Launch Control).
- Максимальна швидкість — 320 км/год (на 8 км/год менше, ніж у попередника).
Porsche 911 Turbo S 2026 року - Важча, але швидша
Маса 911 Turbo S становить 1736 кг — на 82 кг більше, ніж у попередника. Однак Porsche запевняє, що додаткова вага не відчутна, а автомобіль став швидшим і маневренішим.
Рекорд на Нюрбурґрингу
У вересні 2024 року прототип пройшов Північну петлю Нюрбурґрингу за 7:03.92 — на 14 секунд швидше, ніж попередня модель.
«Автомобіль значно швидший у всіх ключових ділянках траси, має кращу чіткість керування та більший запас зчеплення», — Йорг Бергмайстер, посол бренду Porsche.
Інженерні рішення
- Активна аеродинаміка: вертикальні охолоджувальні заслінки, активний передній дифузор та заднє антикрило.
- Керамічні гальма (420 мм спереду, 410 мм ззаду).
- Шини: 255/35 ZR20 спереду та 325/30 ZR21 ззаду.
- Титанова вихлопна система для зменшення ваги та покращення звуку.
Інтер’єр: ексклюзивність та комфорт
- Унікальні акценти Turbonite на кермі, приладовій панелі, центральній консолі та ременях безпеки.
- Вставки з вуглецевого волокна з неодимовими акцентами та чорна оббивка стелі Race-Tex.
- Купе доступне як двомісне (з опційними задніми сидіннями), кабріолет — тільки у конфігурації 2+2.
Ціна та доступність
У США продажі почнуться навесні 2026 року:
- Купе — від $270 300
- Кабріолет — від $284 300 (без урахування податків, реєстрації та можливих митних зборів)
Це збільшення на $31 600–32 300 порівняно з поточною моделлю.




























