AUTODOSUG
ВСЕ ПРО АВТО

Nissan, який їздить як електромобіль, але працює на бензині

09.08.2025 11:03 • Автор: Autodosug
Nissan, який їздить як електромобіль, але працює на бензині

Nissan поступово розширює свою лінійку електромобілів в Китаї, і останнім доповненням став новий седан з підключаємим гібридним двигуном, який буде вироблятися місцевим підприємством Dongfeng. На перший погляд, його можна сплутати з повністю електричним N7, про який ми вже багато писали. Але при ближчому розгляді виявляється, що це інша модель.

Знайомий, але інший дизайн Nissan

Хоча Nissan офіційно ще не представив цю модель, ми отримали набір зовнішніх зображень і специфікацій через Міністерство промисловості та інформаційних технологій Китаю. N6 ділить багато елементів дизайну з N7, але є і ключові відмінності. Нижня частина його розділених світлодіодних фар, наприклад, була перероблена, щоб краще відповідати дизайну решітки радіатора V-Motion від Nissan.

Збоку N6 має більш гостру лінію даху та трохи перероблені поверхні кузова. Він зберігає запідлицьовані дверні ручки, які стали звичайною особливістю сучасного дизайну електромобілів та гібридів.

Ззаду відмінності більш помітні. Світлодіодні задні ліхтарі, що простягаються на всю ширину, мають простіший дизайн, а задній бампер має більш звичайну форму, з вихлопною трубою, акуратно прихованою з виду. Як і N7, очікується, що N6 матиме підсвічену емблему Nissan на обох кінцях.

Розміри N6 та N7

Щодо розмірів, N6 має довжину 4831 мм (190,1 дюйма), ширину 1885 мм (74,2 дюйма) і висоту 1491 мм (58,7 дюйма) з колісною базою 2815 мм (110,8 дюйма). Це трохи менший габарит, ніж у N7, який має додаткові 100 мм (3,9 дюйма) між осями, що дає йому трохи більше простору в салоні. Тим не менш, щоб мати уявлення, ці розміри ставлять N6 в той же загальний розмірний клас, що і знятий з виробництва Nissan Maxima.

Фотографії інтер'єру поки що не з'явилися, але можна припустити, що N6 ділить більшу частину свого дизайну салону з N7. Це означає мінімалістичну приладову панель, яка базується на 15,6-дюймовому вільностоячому екрані інформаційно-розважальної системи, великому цифровому приладовому кластері, подвійних бездротових зарядних панелях та сучасному кермі з двома спицями.

Деталі гібридного силового агрегату

Потужність надходить від 1,5-літрового бензинового двигуна, виробленого Dongfeng, який розвиває 95 кінських сил (76 кВт / 97 к.с.). Він поєднаний з одним електродвигуном, який виробляє 87 кінських сил (65 кВт / 88 к.с.), що дає сумарну пікову потужність 208 кінських сил (155 кВт / 211 к.с.). Як і в останніх системах e-Power від Nissan, найімовірніше, електродвигун виконує всі функції руху, отримуючи енергію від літій-залізо-фосфатного акумулятора, хоча його точна ємність поки не розголошується.

Очікується, що N6 вийде на китайський ринок пізніше цього року. Враховуючи міжнародні амбіції N7 (за винятком Північної Америки), глобальний випуск підключаємого гібрида не виключений. Потенційні ринки можуть включати Південно-Східну Азію, Близький Схід та вибрані регіони Європи.

Nissan, який їздить як електромобіль, але працює на бензині
Nissan, який їздить як електромобіль, але працює на бензині
Nissan, який їздить як електромобіль, але працює на бензині
Nissan, який їздить як електромобіль, але працює на бензині
Nissan, який їздить як електромобіль, але працює на бензині
Nissan, який їздить як електромобіль, але працює на бензині
Nissan, який їздить як електромобіль, але працює на бензині