Ferrari представив новий передньомоторний гранд-турер Amalfi

Після шести років виробництва Ferrari представила абсолютно новий Amalfi як свій останній передньомоторний гранд-турер. Новий спортивний автомобіль замінить Roma як вхідну модель у змінюваній лінійці Maranello.
Ferrari Roma була представлена в 2019 році і, хоча вона представила абсолютно новий дизайнерський стиль для бренду, вона залишалася у виробництві протягом шести років — досить довгий термін за стандартами Ferrari.
Тепер італійці представили Amalfi, яка стає новою вхідною моделлю у володіння Ferrari. На перший погляд, це не драматична зміна. Не потрібно бути Франком Стефенсоном, щоб побачити, що це по суті той самий автомобіль з деякими оновленнями, щоб він відповідав сучасним вимогам у світлі постійно зростаючої конкуренції.
Звичайно, Ferrari хотіла б, щоб ви повірили, що це набагато краще, і власникам Roma слід якомога швидше обміняти їх. З цією метою вони опублікували цілий список змін. Щодо силового агрегату, турбований двигун V6 отримав оновлені турбокомпресори, спеціальні датчики тиску для кожного блоку циліндрів, вищу межу обертів, новий блок керування, полегшені розподільні вали, тоді як коробка передач стала швидшою та плавнішою.
Водійський досвід також має бути кращим завдяки швидшому та точнішому (але все ще електричному) підсилювачу керма та системі гальмування з електронним управлінням, яка включає високотехнологічну систему ABS. Щодо безпеки, останній "Скакун" оснащений рядом систем допомоги водієві, починаючи від адаптивного круїз-контролю до системи кругового огляду. Як і слід очікувати, адже незважаючи на те, що це "молодший" Ferrari, це все ще дуже дорога машина, чи не так?
Вони також повністю переробили приладову панель, позбулися того "містка" посередині, оновили екрани та (нарешті!) зрозуміли, що гаптичні елементи керування для всього — це не дуже добре продумана відповідь на питання, якого ніхто не ставив з самого початку. Тому вони повернули деякі фізичні кнопки, що, безумовно, мудре рішення.
Як і очікувалося, Ferrari запросила певні ЗМІ подивитися на її останнє творіння зблизька, і ви можете подивитися, що вони говорять про це у відео.
Roma була досить хорошою з самого початку, тому я думаю, що її наступниця теж буде чудовою, дякую. Особисто я вважаю, що найкраща частина полягає в тому, що, як зазначив Олі К'ю з Top Gear, Ferrari прийшла до глузду і замість вибору назв, таких як Purosangue та 12Cilindri, які здаються безглуздими, ніби вони занадто стараються, обрала Amalfi, мальовниче містечко на південному заході Італії, щоб назвати на честь нього свого нового скакуна.
Крім того, що звучить набагато краще, це також має зв'язок з літературою, оскільки "Герцогиня Мальфійська", трагедія епохи Якова I Джона Вебстера, опублікована в 1623 році, відбувається саме в цьому місці.
Досить про це; те, що всім хочеться знати, це чи дійсно Ferrari покращила чудовий рецепт. Дивіться відео.
Для автомобільних ентузіастів це означає появу нового передньомоторного гранд-турера від Ferrari, який пропонує сучасний дизайн та технології, що робить його привабливим вибором для тих, хто шукає потужний та елегантний автомобіль.





