Електромобілі Ford на базі VW провалюються в Європі, змушуючи скорочувати виробництво

Ford Capri та Explorer EV не виправдали очікувань у Європі
- Ford Capri та Explorer EV не набирають популярності в Європі.
- Компанія скорочує одну зміну та звільняє до 1000 працівників.
- Ford звинувачує у провалі недостатню інфраструктуру зарядки та зменшення державних субсидій.
Провал на європейському ринку
Ситуація для Ford в Європі продовжує погіршуватися, і цього разу це може коштувати робочих місць для 1000 співробітників. Працівники базуються в Кельнському центрі електромобілів (Німеччина), де збираються Capri та Explorer EV. Обидві моделі не можуть набрати обертів на ринку.
Ці дві моделі є переробленими версіями Volkswagen ID.4 та ID.5. Останній вже був нішевим продуктом, а створення версії від Ford у вигляді Capri виявилося очевидною помилкою.
Скорочення робочих місць
Звичайно, керівництво компанії рідко несе відповідальність за такі помилки, тому працівники платять ціну. За даними Associated Press, до 1000 людей можуть втратити роботу. Це значна кількість, враховуючи, що на заводі в Кельні працює 4090 співробітників.
Це означає скорочення близько 25% штату. Компанія планує зменшити кількість працівників за допомогою виплат та добровільних звільнень, але, безсумнівно, дехто втратить роботу, на яку розраховував.
Реальність ринку
У заяві автовиробник пояснив скорочення низьким попитом на електромобілі, який виявився "значно нижчим за прогнози галузі". The Wall Street Journal також повідомляє, що компанія посилається на змінене регулювання, недостатні інвестиції в зарядну інфраструктуру та зменшення або скасування державних субсидій, що робить електромобілі менш привабливими.
Через комбінацію цих факторів завод у Кельні з січня 2026 року перейде на одну зміну. Це черговий удар для працівників після оголошення про скорочення 4000 робочих місць у Європі у листопаді 2024 року.
Чи варто Ford продовжувати розвивати електромобілі в Європі, чи краще зосередитися на інших ринках?





















