Dodge представила Charger з двигуном внутрішнього згоряння

Шанувальники маскл-карів, ви можете безпечно повернутися до свого дилера Dodge. Через сімнадцять місяців після презентації електричного Charger Daytona, якого ніхто не просив і який, здається, ніхто не купує, Dodge представила купе, яке ми дійсно хочемо — майже.
Ні, нові Charger Sixpack не мають двигунів V8 або механічних коробок передач — ми сподіваємося, що принаймні Hemi з'явиться пізніше — але вони пропонують кращу вартість, ніж EV Daytona, і роблять справжні звуки.
Лише турбонаддувний рядний шестициліндровий двигун
Sixpack представлений у двох варіантах, кожен з яких доступний з двома або чотирма дверима. Як і у випадку з базовою електричною версією, яка тепер знята з виробництва, базова машина з двигуном внутрішнього згоряння отримує емблеми R/T, але тут вона оснащена 3,0-літровим рядним шестициліндровим двигуном з подвійним турбонаддувом Hurricane потужністю 420 кінських сил (426 к.с.) за $49,999, плюс $1,995 за доставку. Це на $9,600 менше, ніж коштував електричний Charger Daytona R/T у 2025 році.
Двигун Hurricane — це той самий двигун, який вже доступний в інших продуктах Stellantis, таких як Jeep Wagoner, і він підкріплює ці потужності 468 фунт-футами (635 Нм) крутного моменту.
Dodge не розкрила прискорення для R/T з максимальною швидкістю 168 миль на годину, але ми думаємо, що 4,8 секунди до 60 миль на годину (97 км/год) звучить приблизно правильно, враховуючи, що Charger Scat Pack з 550 кінськими силами і 531 фунт-футом крутного моменту потребує 3,9 секунди, щоб досягти тієї ж позначки.
Charger - Швидкі факти
- Модель: 2026 Dodge Charger Scat Pack
- Початкова ціна: R/T: $49,995 | Scat Pack: $54,995
- Габарити:
- Довжина: 206,6 дюйма (5247,9 мм)
- Ширина: 79,8 дюйма (2027,8 мм)
- Висота: 59,2 дюйма (1504 мм)
- Колісна база: 121,0 дюйма (3074,3 мм)
- Вага: 4816 фунтів (2185 кг)
- Силовий агрегат: 3,0-літровий рядний шестициліндровий двигун з подвійним турбонаддувом
- Потужність: 550 к.с. при 6200 об/хв
- Крутний момент: 531 фунт-фут при 3500 об/хв
- Трансмісія: Восьмиступінчаста автоматична
- Прискорення 0-60 миль/год: 3,9 секунди
- Чверть милі: 12,2 секунди при 114 милях/год (184 км/год)
- Максимальна швидкість: 177 миль/год (285 км/год)
- Початок продажів: 11 серпня
Так, Daytona Scat Pack може зменшити найкращий час автомобіля з ДВЗ на 0,6 секунди, але він коштує на $18,990 більше, ніж Sixpack за $54,995, а його цифровий "випуск" звучить не так автентично та привабливо, як справжні звуки, які видають бензинові Charger. Так, майбутнє виглядає похмуро для продажів Daytona.
Легший, але не легкий
Хоча Scat Pack з максимальною швидкістю 177 миль на годину на 951 фунт (431 кг) легший за електромобіль, він все одно важить 4816 фунтів (2185 кг), і малоймовірно, що R/T буде набагато легшим. Але стандартний повний привід і режими контролю старту на обох автомобілях допомагають їм ефективно стартувати з місця, коли потрібен максимальний поштовх на світлофорі.
І коли вам не потрібен повний привід, і ви хочете показати себе, ви можете перемкнути цю саму систему повного приводу, щоб відправляти потужність лише на задні колеса, як на BMW M3 xDrive або M5.
Scat Pack також має функцію блокування лінії для миттєвих димних "палень", але можливість перейти на задньопривідну конфігурацію — це не лише більше веселощі. Система може автоматично від'єднувати передню вісь на швидкостях шосе, щоб зменшити паразитні втрати в трансмісії та підвищити економічність.
Новий ніс, той самий стиль
Візуально, Charger з двигуном внутрішнього згоряння залишається близьким до дизайнерського шаблону, закладеного його електричним братом. Базова структура кузова та впливи Charger '68 ті ж самі, і Dodge хвалиться, що він має найширші крила серед будь-яких пасажирських автомобілів у продажу.
Обидва автомобілі мають однаковий світловий підпис денних ходових вогнів, але якщо Daytona дозволяє повітрю проходити через свою решітку радіатора і виходити над капотом, то звичайний Charger має звичайний фіксований ніс, невеликий охолоджувальний отвір у передньому бампері та широкий, неглибокий капотний повітровід. Ззаду, автомобіль з ДВЗ має одиночну круглу вихлопну трубу з кожного боку бампера, на якій викарбувано "Charger" замість "Daytona".
Scat Pack або Scat Pack Plus?
Всі Scat Pack оснащені 20-дюймовими колесами з алмазною різанням і мають 10,25-дюймовий приладовий кластер, активну спортивну вихлопну систему та адаптивний круїз-контроль як стандартне обладнання, але оновлення до Scat Pack Plus збільшує дисплей до 16 дюймів, додає такі функції, як оновлення світлодіодного освітлення та електропривідний ліфтбек, а також відкриває опції, такі як панорамний скляний дах і оббивка з шкіри Nappa.
Опціонально для обох Scat Pack доступний пакет Blacktop, який додає чорні колеса та емблеми, але лише покупці Plus можуть отримати пакет Carbon & Suede, який робить те, що написано на банці.
Коли можна купити?
Специфікації R/T поки що не деталізовані, тому що він, і чотиридверний Scat Pack, не надійдуть до дилерів до першої половини 2026 року, але очікуйте менших коліс і нижчих рівнів оснащення. Замовлення на дводверний Scat Pack відкриваються 13 серпня, і ви зможете побачити їх на вулицях вже через кілька місяців.





























