Audi Q4 45 e-tron демонструє комфорт з прихованими недоліками

Конкуренція на ринку електричних автомобілів ніколи не була такою запеклою. Все більше китайських брендів змінили галузь, змушуючи традиційних виробників інвестувати значні кошти в розвиток електромобілів.
Один з перших електричних кросоверів Audi, Q4 e-tron, дебютував на початку 2021 року як конкурент Tesla Model Y, Volvo XC40 Recharge та BMW iX1. У кінці 2023 року модель оновили, додавши нові електродвигуни, збільшений запас ходу та більше обладнання.
Незважаючи на те, що Q4 e-tron вже давно продається в Європі та США, він лише недавно з’явився в Австралії, де ми отримали можливість протестувати його. Модель доступна в кузовах SUV та Sportback, а також у версіях 45 e-tron та 55 e-tron quattro. Ми тестували базову версію 45 e-tron.
Переваги: ✔ Стильний дизайн ✔ Гідна ефективність ✔ Відмінна якість їзди
Недоліки: ✖ Дешеві пластикові матеріали в салоні ✖ Сенсорні кнопки на кермі ✖ Відсутність режиму їзди на одному педалі
Audi Q4 45 e-tron - Технічні характеристики
- Модель: Audi Q4 45 e-tron 2025
- Стартова ціна: AU$86 250 (~$55 800)
- Габарити:
- Довжина: 4 588 мм (180,6 дюйма)
- Ширина: 1 865 мм (73,4 дюйма)
- Висота: 1 632 мм (64,2 дюйма)
- Колісна база: 2 764 мм (108,8 дюйма)
- Маса: 2 240 кг (4 938 фунтів)
- Силовий агрегат: Задній електродвигун / акумулятор 77 кВт·год
- Потужність: 282 к.с. (210 кВт) / 402 фунт·фт (545 Н·м)
- Розгін 0–100 км/год: 6,7 секунди
- Коробка передач: Одноступінчаста
- Ефективність: 17,4 кВт·год/100 км
- У продажу: Зараз
Audi Q4 45 e-tron
Q4 e-tron базується на платформі MEB від Volkswagen та оснащений літій-іонним акумулятором ємністю 82 кВт·год (брутто) або 77 кВт·год (нетто). Після оновлення 2023 року потужність 45 e-tron зросла з 270 к.с. (201 кВт) до 282 к.с. (210 кВт). Він також розвиває 402 фунт·фт (545 Н·м) крутного моменту на задніх колесах.
Ціна починається від AU$84 900 (~$55 000) для базової версії 45 e-tron і досягає AU$107 500 (~$69 600) для 55 e-tron quattro Sportback. Наш тестовий автомобіль був оснащений металічним фарбуванням за AU$1 350 (~$870), що підняло його ціну до AU$86 250 (~$55 800).
За винятком масивної фальшивої решітки Singleframe, яка може викликати суперечки, Q4 e-tron — досить привабливий кросовер. Інтер’єр також має свої плюси та мінуси.
Audi Q4 45 e-tron - Ексцентричний салон
Одне з того, що мені відразу сподобалося в салоні, — це панель приладів. Після того, як я провів багато часу за кермом нових китайських автомобілів, було приємно сісти в кросовер, який має характер, а не просто великий екран та нудну панель.
Стандартно в усіх версіях встановлено 10,25-дюймовий цифровий приладовий щиток та 11,4-дюймову мультимедійну систему з підтримкою Apple CarPlay та Android Auto. Екран чутливий та зручний, а меню інтуїтивно зрозумілі, як і в інших моделях Audi. Програмне забезпечення трохи застаріле, але зручне, а екран зручно нахилений до водія.
Під екраном розташовані кнопки клімат-контролю. Хоча вони пластикові та дещо дешеві, вони набагато зручніші, ніж сенсорні елементи управління в деяких конкурентів. Деякі блискучі сріблясті вставки на панелі додають стилю, як і чотириспицеве кермо. Однак є кілька дивних особливостей.
Audi Q4 45 e-tron - Дивні особливості інтер’єру
Найпримітнішою особливістю є плаваюча центральна консоль. Виконана в чорному глянцевому пластику, вона містить електронний селектор передач та кнопки режимів водіння. Хоча вона функціональна, під нею розташоване дивне поєднання відсіків для зберігання: невелика поличка для окулярів, дві вертикальні щілини для телефону та окремий бездротовий зарядний пристрій. Але зарядка вертикальна, тому телефон доводиться ставити боком і фіксувати пластиковим затискачем, який може подряпати екран. Кращим рішенням було б одне велике відділення для зберігання.
Сенсорні кнопки на кермі також можуть дратувати. Можна натискати кнопки окремо або проводити пальцем для різних функцій, але легко помилитися. Кілька разів я випадково натискав кнопку телефону, намагаючись пропустити трек, і робив випадкові дзвінки. Крім того, мені не подобається глянцевий чорний пластик навколо ручок дверей, який легко дряпається.
Для кросовера за AU$86 250 (~$55 800) у салоні надто багато дешевого чорного пластику.
Простір спереду добрий. Сидіння оббиті приємною шкірою та мають підігрів та 4-сторонню підтримку попереку. На жаль, переднє пасажирське сидіння не регулюється електрично, що дивно для такого класу. Наш тестовий автомобіль також мав ознаки зносу на водійському сидінні, незважаючи на те, що проїхав лише кілька тисяч кілометрів.
Серед приємних особливостей — система амбіентного підсвітлення та аудіосистема з вісьмома динаміками та сабвуфером.
Другий ряд сидінь достатньо просторий для високих дорослих, але не вистачає простору для голови та місця для ніг. Було б також добре, якби Audi додала панорамний скляний дах, як у багатьох інших електричних кросоверів, деякі з яких значно дешевші. Об’єм багажника становить 520 літрів (18 куб. футів), або 1 490 літрів (52,6 куб. футів) при складанні задніх сидінь.
Audi Q4 45 e-tron - Водіння
Сівши в Q4 e-tron, можна почати рух двома способами. Найпростіший — натиснути на педаль гальма, вибрати Drive або Reverse і рушати, як у Tesla. Можливо, щоб задовольнити традиційних покупців, Audi також додала фізичну кнопку Start/Stop.
На низькій швидкості Q4 e-tron видає помітніший гул для безпеки пішоходів, ніж деякі інші електромобілі, але він зникає, коли швидкість зростає. Щодо швидкості, я був приємно здивований, наскільки швидким відчувався 45 e-tron. Він розганяється до 100 км/год (62 милі/год) за 6,7 секунди, що не сильно поступається деяким гарячим хетчбекам, і впевнено прискорюється до швидкостей шосе.
Як і в Hyundai або Kia, Audi розмістила підрульові перемикачі для регулювання рівня рекуперативного гальмування. Однак режиму їзди на одному педалі немає.
Якість їзди виняткова. Q4 e-tron ідеально підходить для австралійських доріг, забезпечуючи правильний баланс між комфортом та підтримкою, згладжуючи значні нерівності. При цьому він зберігає легку спортивну нотку, що робить його приємним у керуванні.
Доступно кілька режимів водіння, включаючи налаштовуваний Individual, де можна регулювати силову установку та кермо. Також можна збільшити рекуперацію, переключившись на режим "B" замість "D", що я і робив більшу частину часу за кермом.
Q4 e-tron досить ефективний. Під час тестування я отримав 17,4 кВт·год/100 км, що відповідає показникам Polestar 4 та Leapmotor C10, які я тестував недавно. Це наближає реальний запас ходу до 450 км (280 миль). Audi підтримує зарядку 11 кВт змінним струмом та швидку зарядку 175 кВт постійним струмом, що дозволяє зарядити акумулятор від 10% до 80% за 28 хвилин. Це не рекорд для класу, але достатньо для більшості покупців.
Усі моделі Q4 e-tron в Австралії оснащені адаптивним круїз-контролем з активним утриманням смуги. Як і більшість інших електромобілів, Q4 45 e-tron відмінно підходить для щоденних поїздок. Він тихий, кермо легке, але точне, а салон добре ізольований від зовнішнього шуму.
Базова версія Q4 e-tron — солідний вибір для тих, хто шукає електричний кросовер такого розміру. Однак він має преміальну ціну і не відчувається достатньо якісним у деяких аспектах, переважно через недоліки інтер’єру та якості збірки.
Хоча Polestar 4, який ми тестували недавно, не є традиційним кросовером, він відчувається преміальнішим, але при цьому дешевшим. Крім того, на ринок виходять електромобілі з Китаю, які стають все привабливішими для австралійських покупців.












































