AUTODOSUG
ВСЕ ПРО АВТО

VW представляє найкрутіший гібридний позашляховик T-Roc

28.08.2025 09:03 • Автор: Jett Marlowe
VW представляє найкрутіший гібридний позашляховик T-Roc

Один з найпопулярніших кросоверів Volkswagen отримав значне оновлення. Через вісім років після дебюту першого T-Roc друге покоління з’явилося з більшим кузовом, гострішим дизайном та повністю переробленим салоном. Також дебютує перший повний гібрид у групі VW, поряд з оновленими м’якими гібридами.

 

VW T-Roc - Екстер’єр

Екстер’єр розвиває характер оригінального T-Roc, але з сучаснішими пропорціями та впевненішою поставою. Передня частина нагадує електромобілі VW — традиційну решітку радіатора замінили на повнорозмірну LED-смугу та підсвічений логотип. Спортовий бампер з повітряними каналами та легкий захист підкреслюють дизайн.

 

  • VW T-Roc покращився в усіх аспектах порівняно з попередником.
  • Більший кузов з оновленим дизайном поєднується з повністю переробленим інтер’єром.
  • Лінійка силових агрегатів тепер включає бензинові, м’які гібриди та перший повний гібрид VW.

 

Профіль залишається впізнаваним завдяки характерній "хокейній ключці", що переходить у потужну стійку C, але чистіші поверхні та скульптурні крила надають свіжішого вигляду. Покупці можуть вибрати диски до 20 дюймів, а похила задня частина та широкі LED-ліхтарі додають купе-подібного стилю. Завдяки переробленому кузову аеродинаміка покращилася на 10%, досягнувши коефіцієнта опору 0,29 Cd.

VW T-Roc - Комплектації та габарити

VW пропонує новий T-Roc у комплектаціях base, Life, Style та R-Line. Спортівна R-Line виділяється більшими повітряними каналами, заднім дифузором та опційним пакетом Black Style з темними акцентами. Доступно шість кольорів, включаючи Canary Yellow, Flamed Red та Celestial Blue, з контрастним чорним дахом для деяких комбінацій.

За габаритами кросовер тепер має 4 373 мм (172,1 дюйма) у довжину — на 122 мм довше, ніж раніше. Колісна база збільшилася на 28 мм (1,1 дюйма) до 2 631 мм, що робить його трохи просторішим. Таким чином, T-Roc розташовується між меншими Taigo та T-Cross і більшими Tiguan та Tayron у європейській лінійці SUV VW.

VW T-Roc - Більше технологій та краща якість всередині

Volkswagen стверджує, що інтер’єр нового T-Roc тепер відповідає стандартам Tiguan та Tayron. Панель приладів замінила твердий пластик на тканинну обробку, а також використовує матеріали вищої якості та амбіентне підсвітлення, яке просвічує через перфоровану штучну шкіру. Приблизно 20% пластику в салоні виготовлено з перероблених матеріалів.

 

У центрі панелі розташований вільностоячий екран мультимедійної системи розміром 10,4 або 12,9 дюйма, доповнений 10-дюймовим цифровим приладовим щитком та опційним проекційним дисплеєм. Хоча критиковані сенсорні слайдери залишилися під екраном, VW додав фізичну ручку управління з Tiguan, яка регулює гучность, режими водіння та навіть "атмосфери" підсвітки, зменшуючи залежність від сенсорних меню.

Опційно доступні ергоактивне сидіння з 14-електричними регулюваннями та функцією масажу, а також аудіосистема Harman Kardon.

Система допомоги водієві Travel Assist тепер підтримує автоматичну зміну смуги та покращений передбачувальний контроль швидкості. Також з’явилися система попередження про вихід та Park Assist Pro, яка дозволяє автоматичне паркування на відстані до 50 м (164 фути) з функцією пам’яті.

Практичність також покращилася: зріс простір для пасажирів, а об’єм багажника збільшився до 465 літрів (16,4 куб. фути) — на 20 літрів більше, ніж раніше.

VW T-Roc - Електрифікація в різних варіантах

Під капотом T-Roc базується на оновленій платформі MQB Evo. На старті доступні дві версії 1,5-літрового м’якого гібрида eTSI:

  • Базова: 114 к.с. (85 кВт / 116 к.с.) та 220 Н·м (162 фунт·фт)
  • Потужніша: 148 к.с. (110 кВт / 150 к.с.) та 250 Н·м (184 фунт·фт)

Обидві працюють з 7-ступінчастою DSG та 48-вольтовою системою, яка тимчасово додає 19 к.с. (14 кВт).

Головна новинкаперший повний гібрид VW, який з’явиться пізніше. Він поєднує 1,5-літровий TSI evo2 з електричним модулем та літій-іонним акумулятором під задніми сидіннями. Буде два варіанти потужності:

  • 134 к.с. (100 кВт / 136 к.с.)
  • 168 к.с. (125 кВт / 170 к.с.)

Обидва розвивають 306 Н·м (225 фунт·фт) крутного моменту.

 

Для традиціоналістів пізніше з’явиться 2,0-літровий TSI у стандартній та м’яко-гібридній версіях, з опцією повного приводу 4Motion.

VW T-Roc - Наявність

Передзамовлення в Європі розпочнуться в кінці серпня, а поставки заплановані на листопад. Ціни оголосять ближче до дебюту. VW не планує поставляти T-Roc до Північної Америки, де його роль виконує Taos.

З 2017 року було продано понад 2 мільйони T-Roc по всьому світу. Тільки в 2023 році було реалізовано 292 000 одиниць, що робить його другим за популярністю SUV бренду після Tiguan.

VW представляє найкрутіший гібридний позашляховик T-Roc
VW представляє найкрутіший гібридний позашляховик T-Roc
VW представляє найкрутіший гібридний позашляховик T-Roc
VW представляє найкрутіший гібридний позашляховик T-Roc
VW представляє найкрутіший гібридний позашляховик T-Roc
VW представляє найкрутіший гібридний позашляховик T-Roc
VW представляє найкрутіший гібридний позашляховик T-Roc
VW представляє найкрутіший гібридний позашляховик T-Roc
VW представляє найкрутіший гібридний позашляховик T-Roc
VW представляє найкрутіший гібридний позашляховик T-Roc
VW представляє найкрутіший гібридний позашляховик T-Roc
VW представляє найкрутіший гібридний позашляховик T-Roc
VW представляє найкрутіший гібридний позашляховик T-Roc
VW представляє найкрутіший гібридний позашляховик T-Roc
VW представляє найкрутіший гібридний позашляховик T-Roc
VW представляє найкрутіший гібридний позашляховик T-Roc
VW представляє найкрутіший гібридний позашляховик T-Roc
VW представляє найкрутіший гібридний позашляховик T-Roc
VW представляє найкрутіший гібридний позашляховик T-Roc
VW представляє найкрутіший гібридний позашляховик T-Roc
VW представляє найкрутіший гібридний позашляховик T-Roc
VW представляє найкрутіший гібридний позашляховик T-Roc
VW представляє найкрутіший гібридний позашляховик T-Roc
VW представляє найкрутіший гібридний позашляховик T-Roc
VW представляє найкрутіший гібридний позашляховик T-Roc
VW представляє найкрутіший гібридний позашляховик T-Roc
VW представляє найкрутіший гібридний позашляховик T-Roc
VW представляє найкрутіший гібридний позашляховик T-Roc
VW представляє найкрутіший гібридний позашляховик T-Roc
VW представляє найкрутіший гібридний позашляховик T-Roc
VW представляє найкрутіший гібридний позашляховик T-Roc
VW представляє найкрутіший гібридний позашляховик T-Roc
VW представляє найкрутіший гібридний позашляховик T-Roc
VW представляє найкрутіший гібридний позашляховик T-Roc
VW представляє найкрутіший гібридний позашляховик T-Roc
VW представляє найкрутіший гібридний позашляховик T-Roc
VW представляє найкрутіший гібридний позашляховик T-Roc
VW представляє найкрутіший гібридний позашляховик T-Roc
VW представляє найкрутіший гібридний позашляховик T-Roc
VW представляє найкрутіший гібридний позашляховик T-Roc
VW представляє найкрутіший гібридний позашляховик T-Roc
VW представляє найкрутіший гібридний позашляховик T-Roc
VW представляє найкрутіший гібридний позашляховик T-Roc
VW представляє найкрутіший гібридний позашляховик T-Roc
VW представляє найкрутіший гібридний позашляховик T-Roc
VW представляє найкрутіший гібридний позашляховик T-Roc
VW представляє найкрутіший гібридний позашляховик T-Roc
VW представляє найкрутіший гібридний позашляховик T-Roc
VW представляє найкрутіший гібридний позашляховик T-Roc
VW представляє найкрутіший гібридний позашляховик T-Roc