Volkswagen готує новий електричний седан у партнерстві з Xpeng — і він зовсім не схожий на типові VW

Volkswagen продовжує зміцнювати позиції на китайському ринку, і наступний електричний седан бренду стане важливим етапом цієї стратегії. Новинка створюється у співпраці з китайським виробником Xpeng, відомим своїми передовими технологіями та прогресивним дизайном. Саме ця колаборація може визначити вигляд електромобілів VW у найближчі роки.
Партнерство з Xpeng було оголошене минулого року й охоплює розробку електричної платформи нового покоління, яка підтримуватиме як повністю електричні моделі, так і гібриди. Це дозволить VW скоротити час розробки нових авто й швидше реагувати на зміни попиту в Китаї — одному з найдинамічніших авторинків світу.
Зовнішність: німецький характер із китайським акцентом
Новий електричний седан VW уже проходить випробування на дорогах Китаю, хоча поки що під щільним камуфляжем. За попередніми даними, він базується на Xpeng P7 другого покоління, але отримає унікальний зовнішній вигляд, натхненний концептами Volkswagen ID.Aura та ID.Evo.
Цифровий дизайнер Sugar Design уже створив серію візуалізацій на основі шпигунських знімків, які показують більш спортивний і витончений стиль, ніж у поточних моделей VW. Передня частина вирізняється розділеними світлодіодними фарами, підсвіченим логотипом і великою чорною решіткою. Збоку увагу привертають плавні лінії даху та динамічний профіль, що нагадує купе.
Задня частина отримала витончені LED-ліхтарі, які поєднуються тонкою світловою смугою, та мінімалістичний чорний дифузор. Дизайн виглядає стримано, але елегантно — саме так, як і личить новому поколінню електричних VW.
Технічна основа: потужність і запас ходу
Офіційні характеристики майбутнього седана поки не оголошені, однак логічно припустити, що він матиме спільну платформу з Xpeng P7. Ця модель пропонує два варіанти батарей — на 74,9 кВт⋅год і 92,9 кВт⋅год, що забезпечують запас ходу від 702 до 820 км за китайським циклом CLTC.
Базова версія P7 має задній привід і 362 к.с., тоді як топова — повнопривідна й розвиває до 586 к.с. (437 кВт). Очікується, що електричний седан VW отримає аналогічну гаму потужностей і стане найдинамічнішим представником сімейства ID.
Нові технології для нового ринку
Volkswagen бачить у Китаї не просто найбільший авторинок, а майданчик для технологічних інновацій. Разом із Xpeng бренд розробляє єдину електронну архітектуру, яка дозволить швидше оновлювати програмне забезпечення, впроваджувати нові функції без відвідування сервісу та забезпечити сумісність між різними типами силових установок — електричних, гібридних і ДВЗ.
Цей підхід дає змогу VW гнучко адаптувати виробництво під потреби конкретного регіону. Компанія планує випустити понад 30 нових моделей у Китаї до кінця десятиліття, з яких 20 будуть електрифікованими.
Глобальне значення проєкту
Хоча поки йдеться лише про китайський ринок, експерти припускають, що новий седан може згодом з’явитися й у Європі під брендом ID.7 або ID.9. Співпраця з Xpeng дає VW змогу не лише отримати технологічну перевагу, а й змінити імідж — зробити свої електромобілі емоційнішими та ближчими до молодої аудиторії.
Німецький виробник фактично визнає, що Китай стає локомотивом світового EV-прогресу, і прагне не відставати від місцевих гігантів, таких як BYD, NIO та Xpeng.




