Водії Volkswagen ID.4 кажуть, що бояться торкатися керма

Декілька власників електрокросовера Volkswagen ID.4 подали позов до суду, стверджуючи, що сенсорні кнопки на кермі настільки чутливі, що навіть дотик долонею може аварійно активувати круїз-контроль. Вони кажуть, що тепер бояться сідати за кермо — і вимагають справедливості.
Суть позову проти Volkswagen ID.4
Нове групове провадження у США сфокусовано на моделях VW ID.4, обладнаних капаситивними (сенсорними) кнопками на кермі, які можуть непередбачувано активувати адаптивний круїз-контроль простим дотиком долоні . Позивачі заявляють, що компанія знала про проблему, але не попередила власників, а також не запропонувала ремонту, заміни чи компенсації .
Аргументи позивачів
У позові зазначено:
шахрайство через приховування (fraud by omission),
порушення явно вираженої та неявної гарантії,
неправомірне збагачення компанії.
Позов подано до федерального суду Нью-Джерсі, також порушено порушення законів про захист споживачів у Коннектикуті та Массачусетсі .
Реакція бренду — майбутні зміни
VW визнав помилку з сенсорними кнопками та запевнив, що поверне фізичні кнопки на рулі у майбутніх моделях — зокрема, у електрокарі ID.2all . Цей перехід може зайняти кілька років для повного скасування гаптичних інтерфейсів у модельному ряді.
Наслідки для водіїв
Судовий позов висвітлює потенційну небезпеку — ненавмисна активація круїз-контролю під час маневрування може спричинити аварійні ситуації і стрес у випадкових користувачів. Власники повідомляють, що "залякані та вагаються" їхати на власних авто .
Це важливо
| Причина | Значення |
|---|---|
| Реальна загроза безпеці | Функціонал, що мало що не впливає на поведінку авто під час водіння |
| Запит на відповідальність | Власники вимагають компенсацію і пояснення |
| Прецедент для індустрії | Можливий вплив на дизайн автомобільних інтер'єрів у майбутньому |








