Lexus ES виглядає як універсал з елементами дизайну від електрокросовера RZ

У сучасному автомобільному світі універсали майже зникли, витіснені популярністю кросоверів, але вони все ще викликають захоплення серед певних шарів автомобільного світу. Одним з таких прикладів є Lexus IS SportCross, єдиний універсал в історії бренду, який тримався лише одне покоління, але залишився в серцях шанувальників універсалів.
Один із них — цифровий художник Theophilus Chin, який нещодавно уявив, як міг би виглядати сучасний універсал Lexus у поточній лінійці. Замість того, щоб використовувати застарілу модель IS, Theottle вибрав більший і сучасніший Lexus ES як основу для свого дизайну. Звична форма седана була перероблена з вищим і більш вертикальним заднім кінцем, а також з елементами стилю, запозиченими з повністю електричного кросовера RZ.
У цьому переосмисленні заднє скло плавно переходить у бічні вікна, візуально звужуючи стійки D і надаючи задній частині чистіший профіль. Лінія даху менш похилена, ніж у стандартного ES, переходячи в пару аеродинамічних плавників, які замінюють більш звичайний задній спойлер.
Нижня частина задньої частини запозичена у звичайного ES, включаючи тонку LED-смугу, інтегрований спойлер у вигляді "качиного хвоста" та задній бампер. Колісна база та задній звис не змінилися, що означає, що ES Sport Cross зберігає габарити седана.
Новий Lexus ES заснований на архітектурі Toyota TNGA-K, яка сумісна з варіантами силової установки з самозарядним гібридом і повністю електричним приводом. Найбільш підходящою для варіанту Sport Cross була б топова комплектація ES 500e з можливістю повного приводу, яка генерує 338 к.с. (252 кВт) від своєї силового агрегату з нульовими викидами. Крім того, батарея ємністю 75 кВт·год забезпечувала б запас ходу за циклом WLTP близько 530 км (329 миль).
Якби ES SportCross коли-небудь досяг виробництва, він би конкурував з преміальними універсалами, такими як BMW i5 Touring і Mercedes E-Class Estate. Однак, хоча ця ідея може сподобатися шанувальникам універсалів, Lexus, здається, набагато більше зосереджений на седанах і кросоверах в ці дні, що робить реалізацію цієї ідеї малоймовірною.
Тим не менш, була натяк на можливість наприкінці 2021 року, коли Lexus представив концепт компактного електромобіля, який демонстрував різноманітність типів кузова, включаючи седан, шутінг-брейк, кросовер і кабріолет. Тоді багато хто вважав, що ці прототипи натякають на наступне покоління IS, модель, яка тепер, здається, призначена для пропозиції не лише батарейно-електричних силових установок, коли вона нарешті з'явиться.

















