Toyota та Suzuki поновлюють еру “гарячих” хетчбеків у 2026 році

Згідно з останніми даними японських джерел, вже в 2026 році світло побачать два нових субкомпактних “гарячих” хетчбека — від Toyota і Suzuki. Toyota планує вивести на ринок компактну GR Starlet, а Suzuki готує нове покоління Swift Sport. Обидві моделі націлені на фанатів драйву і доступність, щоб повернути славу японських невеликих спортивних авто.
Нова Toyota GR Starlet, за інформацією від Best Car, стане легким передньопривідним хетчбеком на базі платформи Yaris TNGA-B, але з меншим розміром і вагою близько 980 кг. Потужність мотора — турбований трициліндрник 1.3 л з близько 150 к. с., коробка — шестиступенева ручна. Вже обговорюють і версію для Rally4 з 155 кВт. Термін запуску: весна 2026 для Swift Sport і осінь 2026 для GR Starlet. Ця модель стане найдоступнішою у лінійці GR та складе конкуренцію таким, як Hyundai i20 N і Ford Fiesta ST, але зі спортивним характером Toyota.
Для Suzuki Swift Sport нова генерація очікується весна 2026 року — після завершення виробництва нинішньої модифікації в кінці 2025‑го. Новий Swift Sport гіпотетично отримає оновлений 1.4 л турбомотор і mild-hybrid систему 48 В, підвищивши потужність та екологічність. Дизайн — більш агресивний, з яскравими елементами, що відрізнятимуть спортивну версію від базових Swift.
Обидва хетчбекa спрямовані на водіїв-ентузіастів молодого віку або тих, хто шукає максимальний драйв за помірні гроші. Цьому сприяє не лише компактний розмір і знижена вага (близько тонни для GR Starlet), але й відмова від складного повного приводу в новій моделі Toyota. При цьому GR Starlet отримає повне шасі GR, спортивну підвіску, оперативне рульове управління і зовнішній спортивний стиль — готується справжня “заряджена” версія.
Swift Sport також залишає сучасну платформу Heartect, але оновлюється під капотом і подає оновлену стилістику. Ця модель стане одним із останніх традиційних субкомпактних хот-хетчів перед переходом на електрифікацію .
Якщо проєкти реалізуються, ринок очікує маленькі авто, що поєднують класичний драйв, маневреність, та сучасні стандарти безпеки й екології. Toyota GR Starlet буде дорожчою (передбачається ціна ¥2.5–2.8 млн, приблизно $17–20 тис), але гнучко позиціюється нижче за GR Yaris. Suzuki Swift Sport має залишатися більш доступним варіантом, з фірмовою налаштовуваною ходовою і маневренною динамікою.
У підсумку — 2026 рік може стати роком відродження японського субкомпактного драйву. Toyota і Suzuki створюють сприятливу конкуренцію у сегменті “гарячих хетчбеків”, даруючи водіям практичні, азартні й доступні автомобілі. Це — ознака нової стратегії: поєднання пізнаваних ретро-імен зі свіжою технологічністю та пристрастю до водійського задоволення.


