AUTODOSUG
ВСЕ ПРО АВТО

Toyota Century повертається

02.12.2025 11:03 • Автор: Jett Marlowe
Toyota Century повертається

Після семи років без істотних змін, Toyota вирішила освіжити Century. Нове покоління седана отримало оновлення головним чином у сфері безпеки: до базової комплектації увійшов новий пакет систем безпеки Toyota Safety Sense, що включає покращене виявлення пішоходів, велосипедистів, мотоциклістів та інших авто — навіть на перехрестях.

Додано й сучасну мультимедійну систему з 8-дюймовим екраном. Та попри ці “оновлення”, решта — дизайн, обробка, оздоблення салону — залишилися практично без змін. Для люксової моделі 2026 року такий мінімалізм може виглядати майже як повернення до класики.

Під капотом — знайоме серце, за яким стоїть спадщина

Технічно седан залишився таким самим: під капотом — гібридна система з 5.0-літровим атмосферним V8 + електромотор, яка разом дає 431 к.с. — ця вузлова установка вже відома з попередніх версій. Потужність передається на задні колеса через варіатор (eCVT). Пневматична підвіска та активний шумозаглушувач — як і раніше, в базовій комплектації.

Це означає, що Century лишається класичним “люксовим лімузином”: тихий, комфортний, плавний. Але без сучасних “фішок” преміум-класу, які можна знайти на конкурентів з Європи.

Ціна, яка змусить не просто підняти брову — а замислитися

Нова версія Century стартує приблизно з 23 мільйонів єн (що еквівалентно ≈ 149 000 USD за поточним курсом). Це — на 2,92 мільйони єн дорожче, ніж попередня версія — різниця ~19 000 USD.

Цей “ціновий стрибок” робить Century ближчим за вартістю до топових європейських седанів/лімузинів (якщо враховувати конкуренцію в сегменті), але попри це — новий Century лишається доступнішим, ніж його “суміжник” у модельному ряді — Toyota Century SUV, який стартує дорожче.

Що це означає для тих, хто колись мріяв про “японський Rolls-Royce”

Century тепер — це своєрідна “жага стабільності”: він не біжить за трендами, не пропонує мегакольорового інтер’єру чи технологічних надмірностей. Його оновлення — це більше про безпеку та “золоту класичність”, ніж про flashy-опції. Таким він і залишиться: седаном для тих, хто цінує стриманий статус, комфорт і перевірену часом надійність.

Проте суттєве подорожчання — сигнал, що клас “флагманського люксу” для Toyota тепер змінився. Century став дорожчим, і це означає, що навіть покупці, які колись розглядали його як “менш дорожню альтернативу Rolls-Royce чи Bentley”, тепер будуть оцінювати — чи вартий такий “спокійний люкс” своїх грошей.

Century — між традицією і новими викликами

Це оновлення показує: Toyota намагається утримати Century як символ вищого класу, але не готова ламати те, що вже працює. Освіження систем безпеки, підтримка класичної гібридної установки, збереження стилю — усе це добре. Але чи достатньо цього, коли ринок люксових авто пропонує більше “функцій за гроші”?

Century 2026 — це авто для тих, хто не шукає нових трендів, а шукає стабільність і елегантність. І за новою ціною — це вже не просто “люкс”, а вищий люкс: з історією, ДНК і характером.

Toyota Century повертається
Toyota Century повертається
Toyota Century повертається
Toyota Century повертається
Toyota Century повертається
Toyota Century повертається
Toyota Century повертається
Toyota Century повертається
Toyota Century повертається
Toyota Century повертається
Toyota Century повертається
Toyota Century повертається
Toyota Century повертається
Toyota Century повертається
Toyota Century повертається
Toyota Century повертається
Toyota Century повертається
Toyota Century повертається
Toyota Century повертається
Toyota Century повертається
Toyota Century повертається
Toyota Century повертається
Toyota Century повертається
Toyota Century повертається
Toyota Century повертається
Toyota Century повертається
Toyota Century повертається
Toyota Century повертається
Toyota Century повертається
Toyota Century повертається