Новий бюджетний електричний Nissan N7 випереджає Mazda

Nissan нещодавно оголосив про глобальний запуск N7, але ще не уточнив, на яких ринках він з'явиться.
Можливо, новий Leaf стане тією іскрою , яка потрібна Nissan, щоб знову привернути увагу публіки, але це не єдина модель, яка працює на користь бренду. Ще один електромобіль непомітно набирає обертів, і це може стати ще більш швидкою історією успіху.
Звісно, мова йде про N7, який нещодавно був запущений у Китаї. Виготовлений спільним підприємством Dongfeng- Nissan , він отримав понад 20 000 замовлень протягом шести тижнів після випуску. Так, це ніщо в порівнянні з 289 000 замовлень на YU7, які, за твердженням Xiaomi, були отримані протягом лише однієї години, але понад 20 000 – це респектабельна цифра для Nissan, яка показує, що компанія принаймні зробила щось правильно зі своїм новим електромобілем.
- N7 побудований на платформі Dongfeng eπ 007 з двома варіантами акумуляторів.
- Nissan отримав понад 20 000 замовлень протягом шести тижнів після запуску в Китаї.
- Ціна починається від 16 800 доларів і сягає 25 100 доларів для покупців з обмеженим бюджетом.
У дописі в соціальних мережах Nissan підтвердив, що після початку поставок N7 у Китаї 17 травня, зараз він святкує передачу свого 10 000-го екземпляра клієнту через 45 днів. Хоча ця цифра не є особливо помітною для нового електромобіля в Китаї, вона непогано конкурує з EZ-6 від Mazda.
За даними китайських ЗМІ, Nissan, як повідомляється, поставив 3034 автомобілі N7 у травні, тоді як Mazda продала лише 1821 одиницю EZ-6 за той самий період.
Частково японці, частково китайці, всі успішні
Одна з причин, чому N7 , здається, набирає обертів, полягає в його підході, який відповідає підходам багатьох успішних китайських електромобілів. Він пропонує всебічний пакет, що поєднує сучасні функції та зручність щоденного використання за дуже доступною ціною. Залежно від комплектації, його ціна починається від 119 900 юанів (близько 16 800 доларів США) і сягає 149 900 юанів (близько 25 100 доларів США), що робить його привабливим варіантом для покупців з обмеженим бюджетом, які все ще хочуть повнофункціональний електромобіль.
N7 має елегантний, сучасний екстер'єр, який, ймовірно, сподобається широкому колу покупців. Усередині салон виконаний у мінімалістичному стилі, що доповнюють великий центральний інформаційно-розважальний екран, цифрова панель приладів, два бездротові зарядні пристрої для смартфонів та акуратна, плавна панель приладів. Двоспицеве кермо з парою перемикачів відображає дизайнерську мову, яку можна побачити в багатьох інших електромобілях, що зараз представлені на китайському ринку.
Натхненний бурхливою реакцією в Китаї, Nissan тепер планує вивести N7 на світові ринки. Хоча конкретні країни офіційно не підтверджені, очікується, що Японія та Австралія будуть серед перших. Також існує велика ймовірність того, що модель буде представлена в Малайзії та на окремих європейських ринках, якщо не в усьому регіоні.

















