AUTODOSUG
ВСЕ ПРО АВТО

Новий повністю електричний Mercedes GLC має решітку радіатора, достатньо велику, щоб «проковтнути» BMW

09.09.2025 09:03 • Автор: Autodosug
Новий повністю електричний Mercedes GLC має решітку радіатора, достатньо велику, щоб «проковтнути» BMW

Новий GLC з технологією EQ продаватиметься паралельно з версією з двигуном внутрішнього згоряння. На новій моделі дебютує безшовний MBUX Hyperscreen від Mercedes-Benz розміром 39 дюймів. Усі версії оснащені стандартним акумулятором ємністю 94 кВт·год та 400-вольтовою архітектурою.

Оновлення: Свіжі фото з виставки в Мюнхені — ми додали живі знімки нового GLC з технологією EQ у всій його освітленій красі. Перегляньте галерею, щоб вирішити, чи це вражає, надто перебільшено, або, можливо, і те, і інше.

Зовнішній вигляд, що привертає увагу

Поки BMW відмовився від масивних ниркоподібних решіток у своєму другому поколінні iX3, представленому минулого тижня, Mercedes-Benz подвоїв ставку на галузеву захопленість величезними решітками, представивши на Мюнхенському автосалоні новий GLC з технологією EQ. Повністю електричний кросовер приєднається до лінійки Mercedes у першому півріччі 2026 року, ставши наступником слабкопродаваного EQC.

Візуально новий GLC з технологією EQ має подібні пропорції та знайомий силует з поточною версією з ДВЗ, але отримав абсолютно нові передню та задню частини. Найвражаючішим елементом нового дизайну стала переосмислена класична решітка Mercedes, тепер доступна в освітленій версії з 942 маленькими квадратиками, підсвіченими 140 окремими світлодіодами. Хтось обожнюватиме її, а хтось вважатиме дешевою та безсмачною, але не можна заперечувати, що вона привертає увагу.

Також повністю оновлені фари, які мають зіркоподібні (бачите тему?) світлодіодні денні ходові вогні — дизайнерський елемент, який стане фірмовим для всієї лінійки Mercedes. Ззаду теж багато цікавого, зокрема подібні зіркоподібні світлодіоди та двосекційний спойлер на даху.

Технологічно насичений салон

Mercedes давно славиться одними з найкращих інтер’єрів на ринку, і компанія не залишила жодного каменя на камені, модернізуючи салон GLC для електричної ери. Технологічний дизайн підкреслює новий безшовний MBUX Hyperscreen розміром 39,1 дюйма (99,3 см), який простягається на всю ширину приладової панелі.

Крім того, Mercedes додав складну систему підсвітки, але справжньою родзинкою є панорамний скляний дах. Він може змінити прозорість на непрозору в дев’яти окремих сегментах, а для тих, хто хоче чогось особливого, доступна опційна «зіркова» підсвітка з 162 світлодіодами, яка створює те, що бренд називає «магічним досвідом».

По боках від величезного екрана розташовані елегантні круглі повітроводи, а нижче — два прямокутні. На плаваючій консолі також є два підстаканники та два бездротових зарядних пристрої для телефонів, що робить дизайн дуже мінімалістичним за стандартами Mercedes-Benz.

Потужність та запас ходу

Тепер про технічну частину. Колісна база GLC з технологією EQ становить 117 дюймів (2972 мм), що на 3,1 дюйма (8 см) довше, ніж у версії з ДВЗ. Це збільшує просторість для ніг і голови спереду та ззаду. Також є 570 літрів (20 куб. футів) вантажного простору ззаду та 128-літровий (4,5 куб. фута) передній багажник.

Усі версії електричного GLC використовують однаковий літій-іонний акумулятор ємністю 94 кВт·год. Mercedes підтвердив, що лінійка стартує з флагманської версії GLC 400 4MATIC потужністю 483 к.с. завдяки системі з подвійним електродвигуном, але згодом з’являться ще чотири модифікації.

Час розгону поки не оголошено, але Mercedes стверджує, що GLC з технологією EQ зможе проїхати до 443 миль (713 км) на одному заряді за циклом WLTP. І це не єдине враження. Завдяки акумулятору нового покоління кросовер підтримує швидкість зарядки постійним струмом до 330 кВт, що дозволяє додати 186 миль (300 км) запасу ходу всього за 10 хвилин.

Підвіска класу S

Покупці зможуть замовити новий GLC з повітряною підвіскою Airmatic, як у S-Class, включаючи керовану задню вісь та інтелектуальне управління підвіскою, що значно покращує комфорт. Ця система також взаємодіє з дорожньою інфраструктурою, щоб відчувати та реагувати на наближення нерівностей. Повітряна підвіска також використовує дані Google Maps, щоб автомобіль якомога довше залишався в найнижчому положенні, підвищуючи ефективність. Наприклад, якщо ви на шосе і повинні уповільнитися через дорожні роботи, GLC залишиться в присідаючому положенні, тоді як інші автомобілі з адаптивною підвіскою часто піднімаються на нижчих швидкостях.

Mercedes-Benz також хвалиться значно покращеною системою регенеративного гальмування. Доступні чотири рівні рекуперації, а найвищий режим забезпечує до 300 кВт регенерації.

Коли можна буде купити?

Ціни для конкретних ринків будуть оголошені пізніше. А поки що поділіться своїми враженнями від нового GLC з технологією EQ — чи стане він хітом, чи провалом?

Новий повністю електричний Mercedes GLC має решітку радіатора, достатньо велику, щоб «проковтнути» BMW
Новий повністю електричний Mercedes GLC має решітку радіатора, достатньо велику, щоб «проковтнути» BMW
Новий повністю електричний Mercedes GLC має решітку радіатора, достатньо велику, щоб «проковтнути» BMW
Новий повністю електричний Mercedes GLC має решітку радіатора, достатньо велику, щоб «проковтнути» BMW
Новий повністю електричний Mercedes GLC має решітку радіатора, достатньо велику, щоб «проковтнути» BMW
Новий повністю електричний Mercedes GLC має решітку радіатора, достатньо велику, щоб «проковтнути» BMW
Новий повністю електричний Mercedes GLC має решітку радіатора, достатньо велику, щоб «проковтнути» BMW
Новий повністю електричний Mercedes GLC має решітку радіатора, достатньо велику, щоб «проковтнути» BMW
Новий повністю електричний Mercedes GLC має решітку радіатора, достатньо велику, щоб «проковтнути» BMW
Новий повністю електричний Mercedes GLC має решітку радіатора, достатньо велику, щоб «проковтнути» BMW
Новий повністю електричний Mercedes GLC має решітку радіатора, достатньо велику, щоб «проковтнути» BMW
Новий повністю електричний Mercedes GLC має решітку радіатора, достатньо велику, щоб «проковтнути» BMW
Новий повністю електричний Mercedes GLC має решітку радіатора, достатньо велику, щоб «проковтнути» BMW
Новий повністю електричний Mercedes GLC має решітку радіатора, достатньо велику, щоб «проковтнути» BMW
Новий повністю електричний Mercedes GLC має решітку радіатора, достатньо велику, щоб «проковтнути» BMW
Новий повністю електричний Mercedes GLC має решітку радіатора, достатньо велику, щоб «проковтнути» BMW
Новий повністю електричний Mercedes GLC має решітку радіатора, достатньо велику, щоб «проковтнути» BMW
Новий повністю електричний Mercedes GLC має решітку радіатора, достатньо велику, щоб «проковтнути» BMW
Новий повністю електричний Mercedes GLC має решітку радіатора, достатньо велику, щоб «проковтнути» BMW
Новий повністю електричний Mercedes GLC має решітку радіатора, достатньо велику, щоб «проковтнути» BMW
Новий повністю електричний Mercedes GLC має решітку радіатора, достатньо велику, щоб «проковтнути» BMW
Новий повністю електричний Mercedes GLC має решітку радіатора, достатньо велику, щоб «проковтнути» BMW
Новий повністю електричний Mercedes GLC має решітку радіатора, достатньо велику, щоб «проковтнути» BMW
Новий повністю електричний Mercedes GLC має решітку радіатора, достатньо велику, щоб «проковтнути» BMW
Новий повністю електричний Mercedes GLC має решітку радіатора, достатньо велику, щоб «проковтнути» BMW
Новий повністю електричний Mercedes GLC має решітку радіатора, достатньо велику, щоб «проковтнути» BMW
Новий повністю електричний Mercedes GLC має решітку радіатора, достатньо велику, щоб «проковтнути» BMW
Новий повністю електричний Mercedes GLC має решітку радіатора, достатньо велику, щоб «проковтнути» BMW
Новий повністю електричний Mercedes GLC має решітку радіатора, достатньо велику, щоб «проковтнути» BMW
Новий повністю електричний Mercedes GLC має решітку радіатора, достатньо велику, щоб «проковтнути» BMW
Новий повністю електричний Mercedes GLC має решітку радіатора, достатньо велику, щоб «проковтнути» BMW
Новий повністю електричний Mercedes GLC має решітку радіатора, достатньо велику, щоб «проковтнути» BMW
Новий повністю електричний Mercedes GLC має решітку радіатора, достатньо велику, щоб «проковтнути» BMW
Новий повністю електричний Mercedes GLC має решітку радіатора, достатньо велику, щоб «проковтнути» BMW
Новий повністю електричний Mercedes GLC має решітку радіатора, достатньо велику, щоб «проковтнути» BMW
Новий повністю електричний Mercedes GLC має решітку радіатора, достатньо велику, щоб «проковтнути» BMW
Новий повністю електричний Mercedes GLC має решітку радіатора, достатньо велику, щоб «проковтнути» BMW
Новий повністю електричний Mercedes GLC має решітку радіатора, достатньо велику, щоб «проковтнути» BMW
Новий повністю електричний Mercedes GLC має решітку радіатора, достатньо велику, щоб «проковтнути» BMW
Новий повністю електричний Mercedes GLC має решітку радіатора, достатньо велику, щоб «проковтнути» BMW