Mitsubishi тестує новий SUV, який може стати наступним Pajero

Закамуфльований прототип, нещодавно помічений під час тестування в Південній Європі, знову розпалив інтерес до лінійки поздорожніх автомобілів Mitsubishi, підживлюючи чутки про довгоочікуване повернення назви Pajero. Чутки вказують на кілька напрямків, деякі з яких припускають, що нова модель може використовувати уніфіковану платформу Outlander, тоді як інші очікують більш традиційну раму, запозичену з Nissan Patrol.
Нова можливість тепер з'явилася в суміші. Ця теорія розміщує майбутній Pajero на шасі пікапа Triton, ефективно замінивши застарілий Pajero Sport. Інший претендент полягає в тому, що прототип представляє серійну версію концепту Mitsubishi DST, семимісного уніфікованого SUV, призначеного переважно для азіатських ринків.
Наші шпигуни зафіксували прототип під час тестування в спекотних умовах, демонструючи майже готову до серійного виробництва кузовну частину та освітлення. Автомобіль відмовився від раніше використаних маскувань на користь більш доопрацьованого та цілісного стилю. Він має високий, квадратний профіль з вертикальною передньою частиною та пропорціями, що нагадують традиційні поздорожники.
Передня частина має вертикально розташовані LED денні ходові вогні, розташовані поруч з широкою решіткою радіатора та потужним захистом. Уздовж боків, форма кузова нагадує концепт DST, тоді як задня частина нагадує останній Nissan Patrol завдяки вертикальному вікну, з'єднаним LED заднім ліхтарям та великому захисту, який також виконує роль дифузора.
Одна з найбільш помітних теорій походить від австралійського видання Drive, яке припускає, що цей прототип може замінити Pajero Sport, з Mitsubishi, яка планує повністю відмовитися від позначення "Sport". Раніше повідомлялося, що наступне покоління цього SUV з рамною конструкцією відійде від зовнішнього стилю, близького до пікапа Triton.
Незважаючи на це, на основі останніх шпигунських знімків, здається, що SUV має трохи інші пропорції в порівнянні з попередніми тестовими мулами Pajero Sport. При ближчому розгляді він може мати більше спільного з уніфікованим Outlander, хоча з помітно коротшим переднім звисом та більш вертикальним лобовим склом.
Вибір платформи в кінцевому підсумку визначить пропозиції силових агрегатів для Pajero. Версія на основі архітектури CMF-C/D Outlander, ймовірно, прийме гібридну систему з підключенням до мережі, яка виробляє 302 к.с. (225 кВт). Платформа з рамною конструкцією, спільна з Triton, натомість віддасть перевагу турбодизельному двигуну об'ємом 2,4 літра, який видає до 201 к.с. (150 кВт), з електрофікованими варіантами, які очікується приєднаються пізніше.
Модель, заснована на Patrol, здається менш ймовірною, враховуючи її 316 к.с. (235 кВт) двигун V6 з подвійним турбонаддувом та більш важкі амбіції. Також є більш економічний варіант: серійна версія концепту DST, яка поділяє свою компоновку з переднім приводом та 1,5-літровим бензиновим двигуном потужністю 103 к.с. (77 кВт) з Mitsubishi xForce. Однак така конфігурація була б дивною для назви Pajero, яку Mitsubishi, ймовірно, не застосує до вхідного рівня SUV.
Враховуючи стадію розробки, показану на останніх шпигунських знімках, остаточна модель може дебютувати до кінця 2025 року, приносячи з собою довгоочікувані відповіді.



