AUTODOSUG
ВСЕ ПРО АВТО

Мініатюрний Super-One від Honda має несправжні звуки двигуна та перемикання передач

29.10.2025 12:03 • Автор: Autodosug
Мініатюрний Super-One від Honda має несправжні звуки двигуна та перемикання передач

Компанія Honda представила на виставці Japan Mobility Show 2025 компактний електрокар Super-ONE (в Японії, Азії та Океанії), або Super-N на деяких ринках. 
Модель створена на базі kei-автомобіля N-ONE e та має агресивний спортивний вигляд із розширеними арками, червоними супортами й «обважуванням». 
Honda поки не розкрила точних технічних даних силової установки — але підтвердила наявність імітації семиступеневої коробки передач та системи Active Sound Control, яка створює «звук потужного двигуна» у режимі Boost.

Представлений у Токіо як прототип Super-One, цей мініатюрний електричний міський автомобіль продаватиметься в Японії, Азії та Океанії як Super-ONE, але у Великій Британії – як Super-N. Він базується на нових кей-карах Honda N-One e:kei, що продаються в Японії, та має спортивний характер, який неодмінно сподобається деяким ентузіастам спортивних автомобілів.

Honda не розкрила деталей силового агрегату моделі, але заявляє, що вона оснащена імітацією семиступінчастої коробки передач та системою активного керування звуком, яка імітує саундтрек «потужного» двигуна. Віртуальне перемикання передач та саундтрек, натхненний двигуном внутрішнього згоряння, оживатимуть, коли автомобіль рухатиметься в режимі Boost. Крім того, будуть спеціальні дисплеї в салоні та узгоджені послідовності освітлення, щоб посилити відчуття від керування.

Динаміка та технології

У режимі Boost Super-ONE активує віртуальні «передачі» — хоча фактично передаточних чисел немає.

Система активного звуку формує акустичне оформлення під звуки двигуна внутрішнього згоряння — водночас автомобіль є електричним.

Планований початок продажів — Японія у 2026 році, з подальшим запуском у Великій Британії та інших азійських країнах.

Дизайн і інтер’єр

Екстер’єр моделі характеризується спортивною коробкою: широкі колісні арки, насичені кольори, накладки, воскресання характеру «маленького, але гарячого» автомобіля. 
Салон отримав спортивні сидіння у синьо-біло-сірій обробці, цифрову панель приладів і великий центральний екран.

Super-ONE створений для тих, хто шукає:

компактний електрокар для міста з характером і дизайнерською відвагою;

авто з новітніми технологіями, які імітують драйв звичайного спортивного автомобіля;

брендове рішення, яке відрізняється від «звичних EV-містянок».

Переваги та можливі «але»

Переваги:

Інноваційний підхід: електромобіль з емоційною компонентою (звук, «семиступка»).

Виділяється серед компактних EV дизайном і характером.

Підтверджений план виходу на ринок (Японія 2026 рік).

Можливі недоліки:

Хоча звук і передачі створюють ефект, вони не є фізичними — це лише програмна імітація, яка може не вразити усіх ентузіастів.

Цільовий ринок поки обмежений: спочатку Японія, Азія, Велика Британія — для інших ринків доступність під питанням.

Розміри й концепція — це kei-або малий формат — не для тих, кому потрібен великий простір чи універсальність SUV-класу.

 

Honda Super-ONE — це подих свіжості серед компактних електромобілів: модель обіцяє поєднання міської практичності, бренду Honda і емоційного характеру спортивного авто. Якщо ви шукаєте щось нестандартне серед EV і готові «взяти менше простору за більше характеру» — ця модель однозначно варта уваги. Але якщо ваш пріоритет — максимальний простір або продуктивність, можливо, варто розглянути інші моделі.

Мініатюрний Super-One від Honda має несправжні звуки двигуна та перемикання передач
Мініатюрний Super-One від Honda має несправжні звуки двигуна та перемикання передач
Мініатюрний Super-One від Honda має несправжні звуки двигуна та перемикання передач
Мініатюрний Super-One від Honda має несправжні звуки двигуна та перемикання передач
Мініатюрний Super-One від Honda має несправжні звуки двигуна та перемикання передач