AUTODOSUG
ВСЕ ПРО АВТО

Mazda 6e виходить на європейські дороги з двома варіантами батарей та преміальними рівнями оснащення

09.07.2025 09:04 • Автор: Autodosug
Mazda 6e виходить на європейські дороги з двома варіантами батарей та преміальними рівнями оснащення

Через шість місяців після свого першого появи в Європі, новий седан Mazda 6e вийшов на місцеві автосалони. Відома тим, що випускає одні з найстильніших автомобілів на масовому ринку, Mazda, можливо, знову підняла планку з цією моделлю. 6e, можливо, є найвражаючішим візуально седаном бренду, навіть якщо він не повністю власного виробництва. Під кузовом він ділить свою основу з автомобілем для китайського ринку.

Після ретельного огляду EZ-6, китайського аналога 6e, ми підкреслили його доступність на домашньому ринку. Там повністю електрична версія починається з 159,800 юанів і досягає 181,800 юанів, що перекладається приблизно в €20,700 до €23,600 або $22,500 до $25,500, залежно від рівня оснащення. Це робить його серйозною вигідною пропозицією порівняно з тим, що просять платити європейські покупці.

В Європі 6e продається виключно як повністю електричний седан, оскільки варіант з підвищеним запасом ходу, доступний у Китаї, поки що не буде доступний тут. У Німеччині ціна починається з €44,900 ($49,000) для версії Takumi. Перехід на Takumi Plus додає такі функції, як панорамний дах, дерев'яні акценти в інтер'єрі та часткова оббивка з шкіри Nappa, що підвищує ціну до €46,900 ($51,200).

Навіть з урахуванням різниці в оснащенні та місцевих податках, це більше ніж удвічі вища стартова ціна китайської версії — точніше, в 2,17 рази вища. Різкий контраст підкреслює, наскільки агресивно цінується EZ-6 у Китаї, і наскільки більше очікується, що європейські покупці заплатять за по суті той самий автомобіль.

Для порівняння, Tesla Model 3 коштує від €39,990 (близько $43,600) для версії з заднім приводом до €49,990 ($54,500) для версії Long Range AWD, і досягає €58,490 ($63,800) для моделі Performance у Німеччині. Тим часом, BMW i4 eDrive40 Gran Coupe починається з €60,600 (приблизно $66,100).

Тепер, досягаючи дилерів у всьому регіоні, Mazda 6e доступна в двох варіантах. Стандартний повністю електричний варіант має батарею ємністю 68,8 кВт·год, що забезпечує запас ходу до 479 км. Потужність надходить від одного задньо розміщеного електродвигуна, який розвиває 255 к.с. (190 кВт) та 320 Нм крутного моменту.

Хоча його запас ходу не встановлює нових стандартів, він має бути більш ніж достатнім для типових щоденних поїздок, якщо не передбачається регулярних далеких подорожей. Ті, хто планує такі поїздки, можуть вибрати варіант з батареєю ємністю 80 кВт·год, що збільшує запас ходу до 552 км.

Зазвичай, електромобілі з більшими батареями поєднують їх з потужнішими двигунами, але це не так у цьому випадку. Насправді, модель з підвищеним запасом ходу має трохи меншу потужність, з одним заднім двигуном, який розвиває 242 к.с. (180 кВт) та той самий 320 Нм крутного моменту. Обидві версії розганяються від 0 до 100 км/год менше ніж за вісім секунд і досягають максимальної швидкості 175 км/год.

Для власників електромобілів, звичайно, швидкість зарядки важливіша за абсолютну продуктивність. Версія з батареєю 68,8 кВт·год підтримує пікову швидкість зарядки постійним струмом 200 кВт, що означає, що вона може зарядитися від 10% до 80% всього за 22 хвилини. Цікаво, що версія з підвищеним запасом ходу заряджається значно повільніше, оскільки вона обмежена піковою потужністю 95 кВт. Це означає, що зарядка від 10% до 80% займе приблизно 45 хвилин, або вдвічі довше, ніж у дешевшої моделі.

Варто зазначити, що Європа не отримає китайський варіант EZ-6 з підвищеним запасом ходу, який має 1,5-літрову установку потужністю 215 к.с. (218 к.с. / 160 кВт) для живлення батареї.

Крім технічних характеристик, не лише зовнішній вигляд 6e виглядає добре; Mazda також гарно попрацювала над інтер'єром. Так, він може бути трохи занадто мінімалістичним для деяких, але кермо виглядає чудово, плаваюча центральна консоль має преміальну естетику, а екран інформаційно-розважальної системи величезний. Також є цифрова приладова панель, бездротовий зарядний пристрій для смартфонів, підсвічування та суміш шкіри та м'якої на дотик Alcantara для оббивки.

Зараз багато електромобілів, які продаються, можуть запропонувати більше в певних аспектах, ніж 6e, але, крім логіки, у багатьох випадках емоції відіграють велику роль у виборі вашого наступного автомобіля. Якщо секси дизайн Mazda не зможе переконати достатню кількість покупців (які ніколи не залишають асфальт) купити його замість кросовера, то цей тип кузова може дійсно бути відправлений в історичні книги.

Для автомобільних ентузіастів це означає появу нового електричного седана на європейському ринку, який пропонує сучасний дизайн та технології, що робить його привабливим вибором для тих, хто шукає стильний та екологічно чистий автомобіль.

Mazda 6e виходить на європейські дороги з двома варіантами батарей та преміальними рівнями оснащення
Mazda 6e виходить на європейські дороги з двома варіантами батарей та преміальними рівнями оснащення
Mazda 6e виходить на європейські дороги з двома варіантами батарей та преміальними рівнями оснащення
Mazda 6e виходить на європейські дороги з двома варіантами батарей та преміальними рівнями оснащення
Mazda 6e виходить на європейські дороги з двома варіантами батарей та преміальними рівнями оснащення
Mazda 6e виходить на європейські дороги з двома варіантами батарей та преміальними рівнями оснащення
Mazda 6e виходить на європейські дороги з двома варіантами батарей та преміальними рівнями оснащення
Mazda 6e виходить на європейські дороги з двома варіантами батарей та преміальними рівнями оснащення
Mazda 6e виходить на європейські дороги з двома варіантами батарей та преміальними рівнями оснащення
Mazda 6e виходить на європейські дороги з двома варіантами батарей та преміальними рівнями оснащення
Mazda 6e виходить на європейські дороги з двома варіантами батарей та преміальними рівнями оснащення
Mazda 6e виходить на європейські дороги з двома варіантами батарей та преміальними рівнями оснащення
Mazda 6e виходить на європейські дороги з двома варіантами батарей та преміальними рівнями оснащення
Mazda 6e виходить на європейські дороги з двома варіантами батарей та преміальними рівнями оснащення
Mazda 6e виходить на європейські дороги з двома варіантами батарей та преміальними рівнями оснащення
Mazda 6e виходить на європейські дороги з двома варіантами батарей та преміальними рівнями оснащення
Mazda 6e виходить на європейські дороги з двома варіантами батарей та преміальними рівнями оснащення
Mazda 6e виходить на європейські дороги з двома варіантами батарей та преміальними рівнями оснащення
Mazda 6e виходить на європейські дороги з двома варіантами батарей та преміальними рівнями оснащення
Mazda 6e виходить на європейські дороги з двома варіантами батарей та преміальними рівнями оснащення
Mazda 6e виходить на європейські дороги з двома варіантами батарей та преміальними рівнями оснащення
Mazda 6e виходить на європейські дороги з двома варіантами батарей та преміальними рівнями оснащення
Mazda 6e виходить на європейські дороги з двома варіантами батарей та преміальними рівнями оснащення
Mazda 6e виходить на європейські дороги з двома варіантами батарей та преміальними рівнями оснащення
Mazda 6e виходить на європейські дороги з двома варіантами батарей та преміальними рівнями оснащення
Mazda 6e виходить на європейські дороги з двома варіантами батарей та преміальними рівнями оснащення
Mazda 6e виходить на європейські дороги з двома варіантами батарей та преміальними рівнями оснащення
Mazda 6e виходить на європейські дороги з двома варіантами батарей та преміальними рівнями оснащення
Mazda 6e виходить на європейські дороги з двома варіантами батарей та преміальними рівнями оснащення
Mazda 6e виходить на європейські дороги з двома варіантами батарей та преміальними рівнями оснащення