AUTODOSUG
ВСЕ ПРО АВТО

Два найкращих автомобілі Hyundai N зміняться — сподіваємося, на краще

09.09.2025 13:03 • Автор: Autodosug
Два найкращих автомобілі Hyundai N зміняться — сподіваємося, на краще

Hyundai підтвердив, що нові покоління Elantra N та i20 N знаходяться в розробці. i20 N стане гібридом, а Elantra N отримає 2,5-літровий двигун. Компанія стверджує, що її чотирициліндрові двигуни відповідатимуть майбутнім нормам Euro 7.

Підрозділ Hyundai N за останні роки заслужив репутацію виробника одних з найцікавіших та доступних спортивних автомобілів на ринку, і не збирається сповільнюватися. Бренд підтвердив, що i20 N та Elantra N (відомий як i30 Sedan N у деяких регіонах) повернуться у другому поколінні, хоча обидві моделі зазнають значних оновлень.

Збільшення об’єму без втрати драйву

Почнемо з Elantra N: він буде заснований на оновленому седані, який недавно помітили під важким камуфляжем під час тестувань у Південній Кореї. Колишній керівник Hyundai N, Альберт Бірманн, раніше зазначав, що Elantra N відмовиться від 2,0-літрового турбодвигуна поточної моделі на користь більшого 2,5-літрового агрегату, який зараз використовується в Sonata.

Цей двигун відповідатиме жорсткішим екологічним нормам і отримає «обробку N», — сказав він Australia’s Drive. Хоча об’єм двигуна збільшиться, незрозуміло, чи це призведе до значного зростання потужності. Насправді, Бірманн зазначив, що потужність може залишитися на «тому ж рівні», що й у поточної моделі, тобто можна очікувати щонайменше 276 к.с. та 289 фунт-футів (392 Нм) крутного моменту, якщо не більше.

Малолітка N перейде на електрифікацію

Що стосується i20 N, то він не продається в США, але є справжньою перлиною в лінійці підрозділу N, пропонуючи водійські емоції в компактному пакуванні, що виділяє його серед європейських та японських конкурентів.

На відміну від поточної моделі, яка використовує виключно 1,6-літровий турбодвигун, новий i20 N отримає невеликий електромотор, який працюватиме разом з двигуном внутрішнього згоряння. Цей агрегат буде оновлений для відповідності нормам Euro 7, а гібридизація може збільшити потужність з поточних 201 к.с. до приблизно 270 к.с., що дозволить йому наздогнати більший Elantra N.

Шанувальникам механіки — готуйтеся

На жаль, гібридна система змусить Hyundai відмовитися від поточної шестиступінчастої механічної коробки передач на користь коробки з подвійним зчепленням. Це може бути та сама восьмиступінчаста коробка, що й у Elantra N, або, можливо, оновлена версія семиступінчастої коробки з менш потужних версій i20.

Нова трансмісія, електромотор та невеликий акумулятор також призведуть до збільшення ваги порівняно з другим поколінням i20 N. Це також неминуче призведе до підвищення ціни. Але поки модель залишається в лінійці, ми не скаржитимемося.