Audi A4 повертається як електромобіль, щоб конкурувати з C-Class та 3 Series EV

У 2028 році Audi повертає легендарний седан A4, але вже в повністю електричному форматі — A4 e-tron. Ця модель не просто продовжує традиції бренду, а стає революційним кроком у світі преміальних електромобілів. З новим дизайном, натхненним Concept C, прогресивною платформою Scalable Systems Platform (SSP) та програмним забезпеченням, розробленим разом з Rivian, A4 e-tron готовий кинути виклик таким гігантам, як BMW 3 Series та Mercedes C-Class.
- Audi планує запустити повністю електричний седан A4 e-tron у 2028 році.
- Він буде побудований на новій прогресивній платформі Scalable Systems Platform (SSP).
- Очікується радикальний дизайн, натхненний концептом Concept C.
Конкуренція з BMW та Mercedes
BMW та Mercedes готуються до випуску електричних версій своїх бестселерів — 3 Series та C-Class, які отримають назви i3 та C-Class EQ Tech відповідно. Це ставить Audi у незвичну ситуацію: у лінійці бренду вже багато електричних кросоверів, і скоро їх стане ще більше завдяки Q2, але все ще немає доступного електричного седана.
Як показала історія, коли один німецький преміальний автовиробник змінює курс, інші швидко наслідують його приклад, розпалюючи нове змагання на автобанах.
Очікується, що це станеться у 2028 році з дебютом абсолютно нового A4 e-tron. Крім відродження класичної назви, електричний седан, за чутками, принесе нову платформу та більш гострий дизайн, натхненний Concept C, що відрізнятиме його від більш консервативно стилізованого A5 з двигуном внутрішнього згоряння, який замінив попередній A4 у лінійці.

Платформа VW та технології Rivian
Генеральний директор Audi Гernoт Делльнер підтвердив, що A4 e-tron буде побудований на платформі Scalable Systems Platform (SSP), яка також використовуватиметься в інших моделях групи Volkswagen. Серед них — наступне покоління Golf, Skoda Octavia та флагманський кросовер Cupra.
Про платформу відомо небагато, але вона має бути більш прогресивною, ніж Premium Platform Electric (PPE), яка лежить в основі електричного Porsche Macan, а також A6 та Q6 e-tron.
A4 e-tron також може стати першим автомобілем Audi, який використовуватиме програмне забезпечення, розроблене у партнерстві з Rivian. Це має відкрити шлях до "програмно-визначених автомобілів", які з часом стануть "розумнішими, стійкішими та приємнішими".
Делльнер повідомив виданню: "Ми активно працюємо над цим у спільному підприємстві Rivian-Volkswagen, зараз будуємо тестові зразки та інтенсивно співпрацюємо, тому перші автомобілі вже в дорозі". Він зазначив, що програмне забезпечення дебютує у двох нових моделях і допоможе зменшити складність систем.
Новий дизайн та мінімалізм
Окрім технічних нововведень, A4 e-tron отримає новий "обличчя бренду Audi". Це означає мінімалістичну передню частину з прямокутною решіткою радіатора у вертикальній орієнтації. Ймовірно, її доповнять стрункі чотириелементні фари, які, за словами Audi, визначатимуть візуальну ідентичність бренду.
Наразі про автомобіль відомо небагато, але Делльнер натякнув, що можна очікувати "менше віртуальних кнопок" та більше фізичних органів керування. Як він зазначив, саме цього хочуть клієнти, і з цим важко не погодитися.
A4 e-tron 2028 року стане поворотним моментом для Audi, поєднуючи чистий дизайн, нову платформу та програмне забезпечення наступного рівня, розроблене разом з Rivian. Це може стати серйозним викликом для BMW та Mercedes у сегменті преміальних електричних седанів.