Porsche представила гібрид 911 Turbo Convertible

Porsche представила оновлений 911 Turbo Convertible на 2026 рік, який був помічений під час тестів. Ця модель оснащена повним приводом та гібридною системою, яка доповнює традиційний опозитний двигун. Автомобіль також має активну передню решітку, цифрову приладову панель та підсвічений задній значок.
Незважаючи на те, що Porsche оновила 911 Carrera та GTS у 2025 році, модель Turbo залишилася без змін з 2024 року. Тепер настав час для оновлення Turbo, яке включає візуальні зміни та гібридну модернізацію, подібну до тієї, що була представлена в GTS. Прототипи Turbo S купе вже були помічені під час тестів, а тепер з'явилися фотографії кабріолета з мінімальним камуфляжем. Очікується, що обидві моделі дебютують цієї осені, можливо, на автосалоні в Лос-Анджелесі у листопаді.
Поточні моделі Turbo та Turbo S оснащені 3,7-літровим двигуном з подвійним турбонаддувом, який розвиває 572 к.с. та 641 к.с. відповідно. Однак очікується, що нові моделі отримають версію 3,0-літрового двигуна з GTS. Цей двигун, хоча і має один турбонагнітач, генерує загальну потужність 532 к.с. завдяки 53-сильному електродвигуну, вбудованому в коробку передач з подвійним зчепленням. Очікується, що нові Turbo моделі будуть мати значно більшу потужність, можливо, до 700 к.с. у версії S, яка, ймовірно, дебютує першою.
Труднощі з адаптацією гібридної системи до механічної коробки передач призвели до того, що GTS доступний лише з коробкою PDK. Однак це не є проблемою для Turbo, оскільки він не пропонувався з механічною коробкою передач вже майже 15 років. Turbo є звичайним гібридом, а не підключаємим, і, на відміну від Chevrolet E-Ray Corvette, який може проїхати 3-4 милі (5-7 км) на електротязі, не очікується, що він матиме режим повністю електричного руху.
Останні зображення підтверджують, що гібридна потужність — не єдина риса, яку нова Turbo запозичує у GTS. Вона також має вертикально розташовані активні аеродинамічні клапани в передній решітці, які можуть відкриватися та закриватися для адаптації до різних потреб у прижимній силі та охолодженні. Як і всі автомобілі покоління 992.2, нова Turbo отримає підсвічений напис Porsche ззаду (прихований під стрічкою на цьому прототипі), повністю цифрову приладову панель та, ймовірно, кнопку старту, яка тепер є стандартом для всіх 911, крім GT3 та GT3 RS.
Ще однією особливістю 992.2, яка буде вперше представлена в Turbo, є двомісне компонування. Тепер всі 911 оснащуються лише передніми сидіннями за замовчуванням, хоча покупці Carrera, GTS та навіть GT3 можуть замовити задні сидіння з заводу.

