AUTODOSUG
ВСЕ ПРО АВТО

Porsche перевизначає потужність — електричний Cayenne змушує M5 виглядати легким

24.11.2025 13:03 • Автор: Jett Marlowe
Porsche перевизначає потужність — електричний Cayenne змушує M5 виглядати легким

Porsche виводить на новий рівень свої амбіції: Cayenne Turbo Electric — це не просто ще один електрокросовер, а справжній монстр з 1 139 к. с. при запуску Launch Control. Уявіть: позашляховик, який за тягом і прискорення може дати жару суперкару — і це вже реальність.

Потужність, яка не має аналогів

Дві електродвигуни приводять Cayenne у режим сверхпродуктивності: базова версія видає 435 к. с., а Turbo з бустом — саме ті 1 139 “конячок”, які видаються на 10 секунд за натиснення технології Push-to-Pass або в режимі Launch Control. Максимальний крутний момент — 1 106 lb-ft (приблизно 1 500 Н·м).

За даними Porsche, розгін до 60 миль/год (~97 км/год) у Turbo-версії займає лише 2,4 секунди — це значно швидше, ніж у багатьох бензинових спорткарах. А четверть милі (1/4 милі) він подолає за 9,9 сек — справжній виклик класичним “гонщикам”.

Акумулятор, зарядка та технології

Серце електричного Cayenne — нова батарея на 113 кВт·год, яка працює на 800 В, щоб забезпечити рекордну швидку зарядку: у вдалих випадках – до 400 кВт, тобто зарядка з 10 до 80% займає менше 16 хвилин.

Ще одна інновація — індуктивна зарядка. Порше стане одним із перших, хто впроваджує бездротове заряджання для EV — досить припаркуватися над зарядною панеллю.

Дизайн і аеродинаміка — спорт SUV

Зовні новий Cayenne Electric зберігає впізнаваний силует, але деталі перероблені: нижчий капот, тонші передні фари, гостріші лінії — усе для зниження аеродинамічного опору. Коєфіцієнт лобового опору — лише 0,25, що дуже добре для великого SUV.

Особливої уваги заслуговує опціональний пакет Off-Road Design: він додає агресивні бампери, аеродинамічні “лопаті” та інші елементи, які не просто прикрашають, а справді працюють.

Інтер’єр — цифровий та майже футуристичний

Салон нового Cayenne Electric — це шоу технологій: “Flow Display” — вигнутий OLED-екран, який тягнеться через всю передню панель і поєднує приладову панель та мультимедіа. Є й опціональний HUD з доповненою реальністю, який може показувати навігацію, швидкість і “гарячі” дані прямо на лобовому склі.

Підтримується голосовий помічник зі штучним інтелектом, якому можна давати команди без торкання екранів — це допомагає зосередитися на водінні.

Чи може він “посоромити” BMW M5?

Якщо порівнювати з BMW M5 — цим знаменитим спортивним седаном — новий Cayenne Electric справді здається “легковаговиком” у плані продуктивності. М5 — важкий, потужний, але все ж обмежений традиційним ДВЗ, тоді як Cayenne EV з його 1 100+ кінськими силами під капотом і миттєвим крутним моментом може легко “вирватися вперед” на прискоренні.

Також цей Cayenne має ті переваги, які зазвичай не асоціюються із спорткарами: великий корисний простір, надійна платформа SUV, комфорт, практичність — і все це без компромісу в динаміці.

Стратегічний сенс для Porsche

Цей кросовер — не просто технічна демонстрація, а чітка стратегія Porsche: бренд доводить, що електрика може бути “справжньою Porsche” — не просто еко-версією, а топ-моделлю з рекордною продуктивністю.

Це сигнал конкурента на адресу всіх: від німецьких преміум-конкурентів до старих віртуозів ДВЗ — Porsche готує нову епоху, в якій електромобілі не поступаються нічим.

Porsche перевизначає потужність — електричний Cayenne змушує M5 виглядати легким
Porsche перевизначає потужність — електричний Cayenne змушує M5 виглядати легким
Porsche перевизначає потужність — електричний Cayenne змушує M5 виглядати легким
Porsche перевизначає потужність — електричний Cayenne змушує M5 виглядати легким
Porsche перевизначає потужність — електричний Cayenne змушує M5 виглядати легким
Porsche перевизначає потужність — електричний Cayenne змушує M5 виглядати легким
Porsche перевизначає потужність — електричний Cayenne змушує M5 виглядати легким
Porsche перевизначає потужність — електричний Cayenne змушує M5 виглядати легким
Porsche перевизначає потужність — електричний Cayenne змушує M5 виглядати легким
Porsche перевизначає потужність — електричний Cayenne змушує M5 виглядати легким