Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid має стриманий зовнішній вигляд та секрет у 701 к.с.

На перший погляд, цей Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid виглядає як звичайний розкішний кросовер. Але під капотом ховається справжня бомба — гібридна силова установка з 701 к.с., яка робить його одним з найпотужніших SUV на ринку.
Нещодавно Porsche представила оновлений 911 Turbo S , але в розробці є ще більше варіантів. Фотографи-шпигуни сфотографували один з них, і вважається, що це кабріолет Turbo Touring.
Створена, щоб залишатися непомітною, модель, за чутками, є менш екстремальною версією нового Turbo S. Схоже, що це дійсно так, оскільки ми бачимо знайому передню панель, приховану за не зовсім впевненою маскуванням.
Що ще примітніше, прототип, схоже, уникає бічних ковшів , оскільки маскування задньої кришки вважається хитрим трюком. Крім того, видатне заднє антикрило Turbo S було замінено активним заднім спойлером.
Задній бампер покритий обшивкою, тому залишається незрозумілим, чи він матиме більш стриманий дизайн. Однак цей конкретний прототип оснащений титановою спортивною вихлопною системою.
Як зазначила Porsche під час презентації 911 GT3 Touring , ця назва походить від 911 Carrera RS 2.7 1973 року випуску. У GT3 замість фіксованого заднього антикрила було додано значок Touring на задній частині.
Модель також має кілька інших незначних змін, включаючи «адаптований дизайн плавників на днищі кузова для забезпечення аеродинамічного балансу».
Очікується, що Turbo Touring дебютує наступного року зі звичним гібридним силовим агрегатом , що складається з 3,6-літрового шестициліндрового двигуна з двома електротурбінами. Стандартна модель також має восьмиступінчасту коробку передач PDK з інтегрованим електродвигуном, який живиться від акумуляторної батареї ємністю 1,9 кВт⋅год.
Завдяки цій конфігурації кабріолет 911 Turbo S має сумарну потужність 701 к.с. (523 кВт / 711 к.с.) та крутний момент 800 Нм. Це дозволяє моделі розганятися від 0 до 96 км/год за 2,5 секунди, подолати чверть милі за 10,5 секунди та досягти максимальної швидкості 322 км/год.
Секретна потужність: 701 к.с.
- 4,0-літровий V8 twin-turbo + електромотор.
- Сума потужності: 701 к.с. (515 кВт) та 900 Нм крутного моменту.
- Розгін 0-100 км/год менше ніж за 3,5 секунди.
Це найпотужніший серійний Cayenne в історії Porsche.
Дизайн: Стриманість та елегантність
- Мінімалістичний зовнішній вигляд без зайвих акцентів.
- Спортивні елементи: великі гальмівні диски, чотири вихлопні труби, аеродинамічний обвіс.
- Ексклюзивні колеса та карбонові деталі для зниження ваги.
Гібридна технологія: Ефективність та динаміка
- Електромотор дозволяє проїхати до 50 км на чистій електриці.
- Регенеративне гальмування та 8-ступінчаста автоматична коробка передач.
- Система керування потужністю дозволяє вибирати між економічним та спортивним режимами.
Інтер’єр: Розкіш та технології
- Високякісні матеріали: шкіра, алькантара, карбон.
- Цифровий щиток приладів та мультимедійна система останнього покоління.
- Спортивні сидіння з підігрівом та вентиляцією.
Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid — це ідеальний баланс між розкішшю, потужністю та екологічністю. Він підходить як для щоденних поїздок, так і для спортивного водіння.




