AUTODOSUG
ВСЕ ПРО АВТО

Porsche Cayenne Electric встановлює рекорд на підйомі в гору та демонструє можливості буксирування

07.07.2025 18:54 • Автор: Autodosug
Porsche Cayenne Electric встановлює рекорд на підйомі в гору та демонструє можливості буксирування

Porsche готується представити свій перший електричний Cayenne пізніше цього року і покаже замасковану версію на цьому місяці на фестивалі швидкості в Гудвуді. Однак цей електромобіль вже був помічений в дії на іншому британському підйомі в гору, де він побив рекорд для SUV на 4 секунди і стартував так само швидко, як і спеціально побудовані гоночні автомобілі на тому ж заході.

Місцем для заїздів став історичний підйом в гору Шелсі Уолш, який вважається найстарішим місцем для автоспорту у світі, що все ще використовує свою оригінальну трасу — перший захід тут відбувся в 1905 році. Габріела Йілкова, тестовий водій команди TAG Heuer Porsche Formula E, підняла електромобіль по звивистій дорозі довжиною 1000 ярдів (914 м) з ухилом 16,7% за 31,28 секунди, побивши попередній рекорд у 35,53 секунди, встановлений Bentley Bentayga.

Офіційні дані хронометражу також показали, що Cayenne подолав перші 60 ярдів (18,3 м) всього за 1,94 секунди, час, який на цьому заході зміг повторити лише одномісні гоночні автомобілі на сликах, незважаючи на те, що Porsche використовував дорожні літні шини.

Porsche не розкрила, скільки потужності було у розпорядженні рекордного прототипу Cayenne, але ми знаємо деякі ключові деталі завдяки відео, в якому колишній ведучий Top Gear Річард Гаммонд встиг спробувати електромобіль перед тим, як передати його Йілковій для заїздів на Шелсі.

Гаммонд підтверджує, що Cayenne оснащений системою активної підвіски Porsche Active Ride, яка з'являється на Taycan, але не на Macan EV, платформу якого ділить Cayenne. Він також зазначає, що синтезовані звуки, які видає електромобіль у режимі Track, трохи нагадують звуки двигуна V8 з внутрішнім згорянням, і каже, що йому сказали, що потужність буде більшою, ніж 730 к.с. (739 к.с. / 544 кВт), які виробляє найпотужніший з Cayenne з двигуном внутрішнього згоряння, турбо E-Hybrid.

Що може бути цікавішим для тих, хто має човни або причепи для буксирування, це те, що Cayenne Electric, залежно від комплектації, має здатність буксирування 7,716 фунтів (3,500 кг). Хоча деякі електромобілі, такі як GMC Hummer, можуть тягнути більше (12,000 фунтів / 5,440 кг), показник буксирування Cayenne Electric відповідає показникам буксирування як Rivian R1S, так і Cayenne з двигуном внутрішнього згоряння, який продовжуватиме продаватися разом з новим електромобілем.

Щоб довести це, Гаммонд використав Cayenne для буксирування свого важкого, винтажного Lagonda, і стверджував, що електричні двигуни легко справлялися з пагорбами.

Для автомобільних ентузіастів це означає появу нового електричного SUV від Porsche, який поєднує в собі високі продуктивні характеристики, передові технології та вражаючі можливості буксирування, що робить його привабливим вибором для тих, хто шукає потужний та універсальний автомобіль.

Porsche Cayenne Electric встановлює рекорд на підйомі в гору та демонструє можливості буксирування
Porsche Cayenne Electric встановлює рекорд на підйомі в гору та демонструє можливості буксирування
Porsche Cayenne Electric встановлює рекорд на підйомі в гору та демонструє можливості буксирування
Porsche Cayenne Electric встановлює рекорд на підйомі в гору та демонструє можливості буксирування
Porsche Cayenne Electric встановлює рекорд на підйомі в гору та демонструє можливості буксирування
Porsche Cayenne Electric встановлює рекорд на підйомі в гору та демонструє можливості буксирування
Porsche Cayenne Electric встановлює рекорд на підйомі в гору та демонструє можливості буксирування
Porsche Cayenne Electric встановлює рекорд на підйомі в гору та демонструє можливості буксирування
Porsche Cayenne Electric встановлює рекорд на підйомі в гору та демонструє можливості буксирування
Porsche Cayenne Electric встановлює рекорд на підйомі в гору та демонструє можливості буксирування
Porsche Cayenne Electric встановлює рекорд на підйомі в гору та демонструє можливості буксирування