AUTODOSUG
ВСЕ ПРО АВТО

Майбутній GT Jaguar не має заднього вікна та дуже вузький отвір багажника

22.10.2025 10:03 • Автор: Autodosug
Майбутній GT Jaguar не має заднього вікна та дуже вузький отвір багажника


Британська марка Jaguar, яка планує вийти на новий етап із електромобілем преміум-сегмента (працює під кодовою назвою Jaguar Type 00), показує цікаві риси — але останні шпигунські знімки вказують на слабке місце: дуже вузький отвір багажника та високий поріг завантаження.

Випробування тривають на Нюрбургринзі, де пройшов випробування дещо менш закамуфльований прототип.

Хоча автомобіль все ще сильно замаскований, останні фотографії дають нам більш відвертий погляд на передні повітрозабірники. Ми також можемо побачити серійні фари, які значно більші за ті, що є на концепті.

Решта дизайну нагадує попередні прототипи , але фотографам-шпигунам вдалося зробити кілька знімків з відкритим ліфтбеком. Як бачите, модель піде слідами Polestar 4 та 5, відмовившись від заднього скла.

Хоча це й примітно, схоже, що упаковка буде досить жахливою, оскільки отвір відносно невеликий, а поріг високий. Останній знаходиться по пояс чоловікові на фото, що змушує його нахилятися, щоб дістати речі.

Звісно, ​​цей досвід не виглядає надто розкішним чи зручним для жінок. Людям низького зросту також може бути важко дістатися до речей, що зберігаються в задньому відділенні.

Автовиробник останнім часом не багато говорив про автомобіль, але раніше компанія заявляла, що «електричний чотиридверний GT» буде базуватися на новій електричній архітектурі Jaguar .

Також очікується, що модель матиме запас ходу до 692 км (430 миль), а також можливість швидкої зарядки, яка може забезпечити 322 км (200 миль) всього за 15 хвилин.

 

Модель, яка базується на новій платформі Jaguar Electric Architecture і має бути чотиридверним GT-електромобілем, демонструє лінії, що повторюють показаний раніше концепт.

На одному зі знімків із відкритим багажником видно: отвір доволі скромний, сам підйом багажника має високий поріг, який розташований приблизно на рівні талії дорослої людини.

Jaguar заявляє, що модель зможе проїжджати до ≈ 430 миль (~692 км) на одній зарядці і підтримуватиме дуже швидку зарядку (~ 200 миль/322 км за 15 хв) у ідеальних умовах.

 Плюси, які залишаються

Електрична архітектура нового покоління дає потенціал для високої продуктивності, великої дальності та преміум-сеттингу.

Дизайн та лінії демонструють, що Jaguar хоче повернутися до розкоші, статусу і “GT-характеру” — не лише просто електромобіль.

Якщо все вдасться, це може бути флагманським електрокаром бренду, який допоможе перезапустити бренд у преміум-сегменті.

Майбутній GT Jaguar не має заднього вікна та дуже вузький отвір багажника

 Але є критичні моменти

Практичність: вузький отвір багажника і високий поріг означають, що завантаження громіздких речей — важкувате. Наприклад, великі валізи або клієнти з обмеженими можливостями можуть відчути незручності.

У преміум-сегменті комфорт і функціональність відіграють велику роль: розкішний салон, хороша ергономіка і легкість використання — це не лише “вау-ефект”. Якщо бренд пожертвує практичністю заради дизайну — це ризик.

Чи зможе Jaguar утримати баланс між іміджем, продуктивністю та функціональністю? Якщо акцент буде лише на “ефектному зовнішньому вигляді” — покупці преміум-класу можуть очікувати більше.

 

Майбутній електричний GT від Jaguar має великий потенціал — преміум-дизайн, велика дальність, нова архітектура. Але — деталі, як отвір багажника та висота порогу, показують, що бренд може зробити компроміси на користь стилю. Якщо Jaguar зможе виправдати очікування не лише дизайном, а й функціональністю — це буде дійсно гідна модель-флагман. Якщо ні — це ризик втратити частину покупців, які хочуть “преміум + практичність”.