Китайський Great Wall Motors анонсує конкурента Ferrari

Керівник компанії GWM натякнув на новий суперкар з центральним розташуванням двигуна під час святкування 35-ї річниці компанії. Прототип, ймовірно, оснащений гібридною силовию установкою з подвійним турбонаддувом V8, представленою на Шанхайському автосалоні 2025 року. Конкурентами цього суперкара можуть стати такі моделі, як BYD Yangwang U9, Aion Hyper SSR, і навіть гібридний Ferrari SF90.
Китай активно розвиває сегмент суперкарів, і тепер ще один великий гравець готується вийти на арену. У ландшафті, де вже присутні такі моделі, як FAW Hongqi S9, BYD Yangwang U9 та GAC Aion Hyper SSR, з'явився новий претендент. Компанія Great Wall Motors (GWM) натякнула на власний суперкар, проект, який розроблявся протягом п'яти років.
Зображення-тизер з'явилося на китайській платформі соціальних мереж Weibo, опубліковане головою GWM Вей Цзяньцзюнем 23 липня на честь 35-ї річниці компанії. Хоча Цзяньцзюнь не згадував автомобіль прямо, завуальований суперкар був помітно розташований серед керівників компанії на фотографії, ефективно привертаючи увагу.
Неназвана модель прихована під чорним покривалом, але її силует видає кілька підказок. Вона має класичні пропорції суперкара з центральним розташуванням двигуна: низька, широка і видовжена ззаду, з довгою хвостовою частиною. Спереду можна розгледіти агресивні повітрязабірники бампера та набір фар, розташованих на крилах, які не виглядали б чужими на Porsche. Бічний профіль також показує додаткові повітрязабірники для охолодження, що підтверджує теорію про центральне розташування двигуна.
Незважаючи на відсутність офіційних характеристик, очікується, що GWM оснастить автомобіль новорозробленим бі-турбо 4,0-літровим двигуном V8, поєднаним з гібридною силовию установкою. Ця силова установка, розроблена компанією, дебютувала раніше цього року на Шанхайському автосалоні 2025 року. GWM планує встановити цю силову установку на кілька своїх моделей, включаючи високопродуктивні пікапи та позашляховики.
Головний технологічний директор GWM, У Хуйсяо, вперше підтвердив існування проекту в квітні 2025 року. Вона зазначила, що суперкар розроблявся протягом п'яти років, з акцентом на досягнення високої продуктивності без надмірної ціни. Хуйсяо також розкрила, що суперкар буде оснащений монококовим шасі з вуглецевого волокна, і навіть натякнула, що він буде кращим за Ferrari SF90. Для вдосконалення динамічних характеристик GWM залучила європейських експертів з треку для допомоги в розробці.
Хоча GWM не оголосила офіційну дату дебюту, новий суперкар може бути представлений до кінця року. Car News China припускає, що його ціна почнеться вище ¥1 мільйона (приблизно $140,000). Це поставить його значно нижче за ціною в порівнянні з його повністю електричними конкурентами, такими як GAC Aion Hyper SSR, який починається з ¥1,286,000 ($179,200), тоді як BYD Yangwang U9 стартує з ¥1,680,000 ($234,200)
