Гіперкар на базі Porsche з дизайном Le Mans та монструозною потужністю

Роки тому Porsche 918 Hybrid був вершиною гіперкарних амбіцій бренду, але після його зняття з виробництва ця ніша залишилася порожньою. Тепер британська інженерна компанія RML Group прагне заповнити її власною розробкою: RML GT Hypercar — радикальною інтерпретацією Porsche 911 Turbo S, наповненою гоночним характером та унікальною інженерією.
GTH був вперше представлений минулого року у вигляді прототипу P39. Після завершення випробувань компанія показала перший серійний екземпляр на виставці Salon Privé у Великій Британії. Ця модель — спеціальне видання до 40-річчя (SE), що пояснює її унікальну конфігурацію.
- RML Group представила перший серійний екземпляр GT Hypercar.
- Він створений на базі Porsche 911 Turbo S, але з масштабними модифікаціями.
- GTH має кузов з вуглецевого волокна, регульовану підвіску та двигун потужністю 907 к.с.
GT Hypercar - Кузов з вуглецевого волокна
Хоча GTH зберігає деякі елементи 911, такі як скляний дах, дзеркала та світлотехніка, все інше перероблено з вуглецевого волокна. Розширені крила, подовжений задок та масивні аеродинамічні елементи перетворюють знайомий силует на щось ближче до гіперкара Le Mans, адаптованого для звичайних доріг.
Перший екземпляр пофарбований у Storm Purple з відкритими вуглецевими акцентами та пурпуровим тонованим вуглецем на даху та капоті. Колеса з центральним кріпленням пофарбовані в золотий колір, а за ними ховаються гальмівні суппорти Gunmetal. Логотип RML на носі та написи GTH ззаду ручно розписані золотою фарбою.
GT Hypercar - Інтер’єр та потужність
Салон оздоблений свіжою шкіряною оббивкою з швами Crayon та пурпуровими ременями безпеки. Кабіна також отримала вуглецеві вставки кольору кузова та клітку безпеки Storm Purple. Крім унікальних деталей, SE-версія включає опційні Performance та Track пакети, тобто регульовану активну підвіску, клітку безпеки та видалені задні сидіння.
Двигун — 3,7-літровий twin-turbo flat-six, значно модифікований за допомогою Litchfield Motors. Він розвиває 907 к.с. (680 кВт / 925 к.с.) та понад 1 000 Н·м (737,6 фунт·фт) крутного моменту, що виводить цей "вбивцю суперкарів" на рівень гіперкарів.
RML Group планує виготовити 39 одиниць гіперкара на своєму заводі у Веллінгборо, включаючи 10 екземплярів 40-річного ювілейного видання (SE). Ціна починається від £495 000 ($665 200) без податків та вартості донорського Porsche 911 Turbo S.
GTH — 39-й проєкт компанії, яка співпрацює з різними автовиробниками з моменту заснування у 1984 році.













