Витік електронних листів розкриває як Nissan намагається уникнути краху

Нові внутрішні документи розкривають, як автовиробник, що бореться за виживання, непомітно затримує платежі постачальникам, щоб заощадити кошти.
Навіть якщо ви не стежили за автомобільною промисловістю, ви, мабуть, чули, що Nissan останніми роками веде важку битву. Нова серія внутрішніх електронних листів тепер дає чіткіше уявлення про те, наскільки тісно все стало за лаштунками.
Згідно з кількома електронними листами та документом компанії, з яким ознайомилося агентство Reuters, японський автовиробник просить деяких своїх постачальників у Європі та Великій Британії погодитися на відстрочку платежів, щоб тимчасово полегшити кризу грошових потоків.
- Повідомляється, що Nissan пропонував відстрочені платежі постачальникам у Великій Британії та по всій Європі.
- Внутрішні електронні листи свідчать про те, що Nissan має намір вивільнити 150 мільйонів євро короткострокової ліквідності.
- Автовиробник хоче відкласти платежі на наступний квартал, щоб полегшити фінансову напругу.
Цей крок є частиною ширшої стратегії стабілізації Nissan і відбувається після нещодавньої зміни керівництва з новим генеральним директором Іваном Еспінозою , який обійняв цю посаду у квітні минулого року. За даними джерел, знайомих з цим питанням, постачальникам було надано два варіанти: дотримуватися початкового графіка платежів або погодитися на невелику відстрочку в обмін на невелику додаткову компенсацію.
У першому випадку HSBC втрутиться, щоб сплатити постачальникам авансом, а Nissan пізніше відшкодує банку відсотки.
Короткострокові маневри, довгострокові питання
Агентство Reuters переглянуло кілька внутрішніх електронних листів та документ компанії, в якому викладено зусилля щодо вивільнення коштів до кінця кварталу з квітня по червень. Фінансовий директор Nissan Джеремі Папен вже попереджав, що цей квартал буде одним із найскладніших для компанії за останній час.
У рамках цих зусиль Nissan сподівається перенести деякі платежі з червня на середину серпня, а в інших випадках – аж до вересня. За даними інсайдерських джерел, це не перший випадок, коли компанія покладається на відстрочені платежі як тимчасове рішення. Повідомляється, що подібний підхід використовувався ближче до кінця попереднього фінансового року в березні, а окремі звинувачення свідчать про те, що Nissan, можливо, недоплатив постачальникам у Японії, порушуючи місцеве законодавство.