AUTODOSUG
ВСЕ ПРО АВТО

Втрата податкового кредиту на електромобілі обійдеться GM у $1,6 мільярда

16.10.2025 12:03 • Автор: Autodosug
Втрата податкового кредиту на електромобілі обійдеться GM у $1,6 мільярда

General Motors (GM) оголосила, що втрата федерального податкового кредиту на електромобілі (який закінчився у вересні 2025 року) коштуватиме компанії до $1,6 мільярда у наступному кварталі. Це пов’язано з корекцією стратегії виробництва електромобілів через сповільнення попиту та зміну регуляторних умов.

Скасування федеральної податкової пільги на електромобілі наприкінці вересня коштуватиме General Motors до 1,6 мільярда доларів у наступному кварталі, що є прямим результатом коригувань, які компанія має внести до своєї стратегії щодо електромобілів.

Це відбувається після нещодавньої заяви Ford про те, що компанія спише виробничі активи на суму до 400 мільйонів доларів та скоротить витрати, пов'язані з електромобілями, на 1,5 мільярда доларів, скоротивши проекти, включаючи трирядний електричний позашляховик та повнорозмірний електричний пікап.

 Зміни в стратегії GM: $1,6 мільярда втрат

GM повідомила, що її рада директорів схвалила витрати в розмірі $1,6 мільярда, пов’язані з "стратегічним переглядом потужностей виробництва електромобілів та адаптацією до попиту споживачів":

  • $1,2 мільярда — на корекцію виробничих потужностей для електромобілів.
  • $400 мільйонів — на скасування контрактів та комерційні врегулювання, пов’язані з інвестиціями в електромобілі.

Крім того, компанія попередила, що "ймовірно виникнуть додаткові майбутні витрати", які можуть вплинути на фінансові результати.

 Зростання продажів, але сповільнення попиту

Незважаючи на зростання продажів електромобілів на 105% за перші три квартали 2025 року, GM очікує сповільнення темпів зростання через:

  • Скасування податкових пільг для покупців електромобілів.
  • Послаблення екологічних норм, що знижує стимули для переходу на електромобілі.

У третій квартал 2025 року GM продала 66 501 електромобілів, а Chevrolet став другою за популярністю маркою електромобілів в США після Tesla. Chevrolet Equinox EV навіть став найпопулярнішим не-Tesla електромобілем.

 GM vs. Ford: Хто більше постраждав?

Ford вже оголосив про зменшення витрат на електромобілі на $1,5 мільярда та списання активів на $400 мільйонів, скасувавши проєкти, включаючи трирядний електричний SUV та повнорозмірний електричний пікап.

GM поки що не планує змінювати свою поточну лінійку електромобілів (Chevrolet, GMC, Cadillac), але коректує виробничі потужності для адаптації до нового ринкового середовища.

 Майбутнє електромобілів: Що далі?

GM залишається одним з лідерів ринку електромобілів, але тепер компанії доведеться адаптуватися до нових умов:

  • Зменшення залежності від податкових пільг.
  • Фокус на більш доступних моделях.
  • Оптимізація виробництва для зниження витрат.

Чи вдасться GM зберегти лідерство? Час покаже.