Встановлення передніх стоп-сигналів зменшить кількість аварій

Дослідження показує, що встановлення стоп-сигналів на передній частині автомобілів може зменшити кількість дорожньо-транспортних пригод. Дослідники з TU Graz виявили, що передній стоп-сигнал може зменшити кількість зіткнень на до 17 відсотків. Наявність візуального сигналу на передній частині автомобіля зменшує час реакції інших учасників дорожнього руху.
Близько 40 років тому в Америці було запроваджено обов'язковий третій, високорозташований стоп-сигнал, що запобігло тисячам аварій і, безсумнівно, врятувало багато життів. Тепер дослідники стверджують, що рівень аварійності можна ще більше знизити, зробивши щось набагато незвичайніше. Вони пропонують встановлювати стоп-сигнали на передній частині автомобілів.
Передні стоп-сигнали пропонувалися і раніше, теорія полягає в тому, що вони надають чіткий сигнал про дії автомобіля, що наближається, іншим учасникам дорожнього руху. Це може зменшити ймовірність того, що водії виїжджатимуть на перехрестя, неправильно оцінивши наміри водія, що наближається.
Зараз команда з Інституту безпеки автомобілів TU Graz в Австрії стверджує, що має дані, які підтверджують цю теорію. Вони проаналізували 200 реальних аварій, відтворивши їх у комп'ютерних симуляціях, і присвоїли швидший час реакції водіям, які могли б бачити передній стоп-сигнал, якби він був встановлений.
Аналіз показав, що додавання переднього стоп-сигналу могло б зменшити кількість зіткнень на від 7,5 до 17 відсотків, залежно від того, наскільки швидко водії реагували в кожному симульованому сценарії. І хоча додатковий стоп-сигнал не міг запобігти всім аваріям, в до чверті сценаріїв він знижував швидкість зіткнення, допомагаючи зменшити кількість та тяжкість гіпотетичних травм.
Однак у приблизно третині відтворених аварій дослідники виявили, що водії не змогли б побачити передній стоп-сигнал, і в результаті пропонують встановлювати стоп-сигнали також на боках нових автомобілів.
На відміну від деяких інших досягнень у галузі безпеки, таких як американські бампери 1970-х років або перші, не дуже естетичні подушки безпеки, встановлення передніх і бічних стоп-сигналів не становить великої проблеми для автовиробників і не повинно впливати на естетику. Але це може значно покращити безпеку.
Дослідники з Граца посилаються на попереднє реальне дослідження, проведене в Словаччині, яке не надавало жодних даних про зменшення кількості аварій, але довело, що водії вважали цю технологію корисною та зрозумілою.
Загалом 3,072 автомобілі були оснащені передніми стоп-сигналами на період від шести до 11 місяців, більшість опитаних водіїв повідомили про позитивний досвід наприкінці тестування, а 75 відсотків підтримали впровадження передніх стоп-сигналів на нових автомобілях.
Чи повинні передні та бічні стоп-сигнали стати наступним кроком у розвитку безпеки автомобілів? Дайте знати, що ви думаєте, у коментарях.