Volvo стикається з позовом через проблеми з безпекою електричного XC40 Recharge

Volvo зіткнулася з колективним позовом щодо проблем з безпекою в електричному кросовері XC40 Recharge. Позивачі стверджують, що електромобіль раптово прискорюється і ривками рухається під час руху на низькій швидкості та при перемиканні передач. Понад 100 водіїв приєдналися до позову, стверджуючи, що в автомобілі є серйозні недоліки безпеки та приховані дефекти.
Позов подано в Сполучених Штатах і стверджується, що компактний кросовер має серйозні дефекти, включаючи неконтрольоване прискорення, які створюють ризик для водіїв і пасажирів. Основний позивач Роберт М. Бекер стверджує, що XC40 Recharge може несподівано рухатися вперед, ривками або прискорюватися без наміру. Згідно з позовом, ці інциденти найімовірніше відбуваються під час руху на низькій швидкості, при перемиканні передач або при використанні режиму One Pedal Drive автомобіля.
Бекер стверджує, що ці дефекти створюють "значний ризик аварії, травми або пошкодження майна" і що Volvo не вжила належних заходів. Позов стверджує, що Volvo знала або була безвідповідальною, не знаючи про проблему на основі попереднього тестування, скарг споживачів, звітів дилерських центрів, внутрішніх інженерних оцінок і даних від Національної адміністрації безпеки дорожнього руху (NHTSA). Незважаючи на це, автовиробника звинувачують у приховуванні повної міри проблеми. Позов також стверджує, що зусилля Volvo щодо відкликання були "фрагментарними і надмірно вузькими".
Основний позивач Роберт Бекер орендував XC40 Recharge 2024 року 13 вересня 2024 року і стверджує, що зазнав кількох випадків раптового руху та ривків автомобіля під час нормальної експлуатації. Менше ніж через місяць після отримання електромобіля йому довелося відвезти його до дилерського центру Volvo для діагностики та ремонту.
Позов посилається на два відкликання, оголошені Volvo в США. Перше стосувалося програмної помилки, яка могла призвести до раптової втрати тяги в моделях XC40 Recharge, але, згідно з позовом, воно не вирішило більш глибоких проблем з логікою керування. Друге відкликання стосувалося моделей 2021-2022 років через ризик потрапляння води в жгут датчика педалі акселератора. Позивачі стверджують, що це відкликання було надто вузьким, залишивши подібні дефекти в інших автомобілях невиправленими і не вирішивши основну проблему.
Бекер подає до суду на Volvo за порушення Закону про правові засоби захисту споживачів, Закону про недобросовісну конкуренцію, Закону про хибну рекламу, приховування та несправедливе збагачення. Позивачі вимагають компенсації та покарання збитків, а також відшкодування, повернення коштів і судового наказу, спрямованого на усунення зазначених дефектів.





