Volkswagen виводить на сцену найгарячіший компакт-SUV T-Roc R

Volkswagen готує нову версію свого компактного кросовера — T-Roc R, що поєднує динаміку хетчбека Volkswagen Golf R із практичністю SUV. Прототип демонструє дизайн із агресивним аеродинамічним обвісом, чорними 20-дюймовими дисками та чотирма вихлопними патрубками Akrapovič.
Динаміка, як у Golf R
Привідною силою T-Roc R стане підсилена версія турбованого 2,0-літрового чотирициліндрового двигуна, що встановлено на Golf R (328 к.с.). Передбачається збереження подвійного зчеплення DSG і приводу 4Motion, на базі платформи MQB Evo. Завдяки жорсткішому шасі та спортивному налаштуванню ходової частини кросовер обіцяє зберігати задушевну драйверську складову, властиву Volkswagen.
Дизайн і стиль із характером
Зовні T-Roc R вирізняється решіткою радіатора з чорними вставками, агресивними бамперами та кольором Lapiz Blue на прикритому прототипі. У салоні очікується спортивна обробка: сидіння у стилі «R», алюмінієві педалі, графіка віртуальної панелі приладів та приставка «R», що сигналізує про продуктивність.
Де і коли його чекати
Дебют моделі відбудеться у другій половині 2026 році. Проте слід зауважити: для ринку США версія T-Roc R, а також сам T-Roc у планах не значаться — Volkswagen обмежиться на американському ринку моделлю Taos.
Сильні та слабкі сторони
Переваги: потужний двигун у сегменті компактних SUV, практичний кузов-купе з високим кліренсом, драйверський характер. Недоліки: відсутність на американському ринку, можливі висока ціна та витрати на обслуговування спортивного варіанта, компроміси в просторі через спортивну підвіску.
T-Roc R є черговим кроком Volkswagen у сегменті перформанс-SUV: він прагне поєднати серйозну динаміку з повсякденною зручністю. Проте рішення не виводити модель на ринок США підкреслює, що виробник орієнтується перш за все на Європу. Якщо для українських чи європейських покупців це відчутно — модель виглядає перспективно й гідно конкуренції.




