Volkswagen представляє найшвидший Golf GTI новий Clubsport 2025

Volkswagen офіційно презентував найшвидший Golf GTI в історії моделі — новий Clubsport 2025. Хетчбек отримав агресивніший дизайн, модернізовану підвіску й поліпшену аеродинаміку. Проте навіть із цими покращеннями він усе ще поступається за динамікою головному супернику — Honda Civic Type R.
Новий GTI Clubsport комплектується тим самим перевіреним 2,0-літровим турбомотором EA888, але його потужність підвищено до 296 к.с. та 400 Нм. Привід передній, а за перемикання передач відповідає 7-ступенева роботизована DSG. Розгін до 100 км/год займає 5,6 секунди, а максимальна швидкість обмежена електронікою на 250 км/год.
Варто зазначити, що попри статус найпотужнішого GTI, він все ще повільніший за Honda Civic Type R, яка з 2,0-літровим двигуном видає 329 к.с. та розганяється до "сотні" за 5,4 секунди. Це може розчарувати фанатів VW, які сподівалися на реванш у вічному хетчбек-протистоянні.
Проте GTI Clubsport має свої козирі. Він отримав вдосконалену систему DCC з адаптивними амортизаторами, спортивний електронний диференціал VAQ та спеціальний режим Nürburgring для трек-днів. Завдяки цьому машина має відмінну керованість і добре тримається за дорогу на високих швидкостях.
Зовнішність також освіжили — з'явився новий передній бампер із більшими повітрозабірниками, оновлені матричні фари IQ.Light, чорні акценти та ексклюзивні 19-дюймові диски. Для найбільш вимогливих доступні колеса “Warmenau”, виготовлені за технологією флоуформінгу, що зменшує вагу без втрати міцності.
У салоні оновлений Clubsport отримав нову мультимедійну систему з інтерфейсом MIB4 та голосовим асистентом IDA. Електроніку значно доопрацювали після критики попередніх версій, зробивши інтерфейс швидшим і зручнішим. Також з’явилася можливість оновлень «по повітрю».
Volkswagen планує запустити продаж GTI Clubsport вже влітку 2025 року, ціни стартуватимуть орієнтовно з 45 тисяч євро на європейському ринку. При цьому залишаються відкритими питання щодо можливості появи Clubsport у США — офіційного підтвердження наразі немає.
Хоч новинка й не перевершила Civic Type R за цифрами, вона залишається вірною філософії GTI: практичний, швидкий і драйвовий хетчбек, створений не тільки для треку, але й для повсякденної експлуатації.








