Toyota Celica повертається з турбодвигуном і повним приводом

Після років чуток, Toyota нарешті готується до повернення свого легендарного спортивного автомобіля Celica. Компанія офіційно підтвердила повернення моделі та навіть зареєструвала торгову марку для назви "GR Celica". У міру розвитку восьмого покоління, ми зібрали останню доступну інформацію, а також кілька цікавих (і іноді фантастичних) чуток з Японії.
Однією з головних тем для обговорення є компонування автомобіля. Toyota ще не опублікувала офіційні специфікації для нового GR Celica, що залишає простір для численних спекуляцій. Однак турбований 2,0-літровий двигун G20E, який був анонсований минулого року, звучить як очевидний вибір для цієї моделі. У базовій версії цей двигун виробляє до 400 кінських сил (298 кВт), але, за словами офіційних представників Toyota, він може "легко" перевищити 600 кінських сил для дорожнього використання з більшим турбонаддувом.
Традиційно Celica мала переднє розташування двигуна, але нове покоління може відійти від цієї схеми. Японське видання Best Car повідомляє, що наступне покоління може отримати компонування з центральним розташуванням двигуна. Якщо це правда, це розмиє межу між Celica та також чуткованим відродженням MR2, припускаючи, що обидва проекти могли бути об'єднані в один.
Toyota представила двигун G20E на центральному розташуванні в концепті GR Yaris M на Tokyo Auto Salon. Цей автомобіль готується до мотоспортивних випробувань, які можуть допомогти вдосконалити налаштування для майбутніх серійних моделей.
Проблема з теорією центрального розташування двигуна полягає в тому, що раніше Toyota натякала на восьме покоління Celica та четверте покоління MR2, разом з новими поколіннями спортивних автомобілів GR 86 та GR Supra, а також суперкаром GR GT3. Крім того, під час прес-конференції в Токіо, один з водіїв Toyota натякнув, що новий двигун може бути встановлений в "MR-щось", хоча в фоні також згадувався Celica.
Незалежно від того, де двигун буде розташований у шасі, очікується, що GR Celica буде оснащений системою повного приводу GR-Four від Toyota. Це узгоджувалося б з ралійною спадщиною минулих GT-Four Celica, які здобули славу в четвертому, п'ятому та шостому поколіннях. Можливо, буде запропонована шестиступінчаста механічна коробка передач разом з восьмиступінчастою коробкою передач з подвійним зчепленням, як у GR Corolla та GR Yaris.
Наразі не було помічено жодних тестових мулів, але це не означає, що їх немає. Купер Еріксен, старший віце-президент Toyota North America з планування та стратегії продукції, повідомив MotorTrend, що "продукт, який теоретично міг би носити назву Celica", знаходиться в розробці і на "досить просунутому етапі розвитку". Він утримався від надання будь-яких термінів запуску.
Той самий звіт стверджує, що компанія вже демонструвала прототипи GR Celica американським дилерам. Однак керівники Toyota відкинули точність неофіційних рендерів, що циркулюють в інтернеті, натякаючи, що реальний дизайн значно відрізняється. Насправді, важко передбачити вигляд майбутньої моделі, яка повинна відрізнятися від GR 86 та GR Supra, щоб мати сенс у майбутній лінійці Toyota.
Ще одна цікава чутка свідчить про те, що новий GR Celica може стати основою для майбутнього ралійного автомобіля для вищого класу WRC, замінивши GR Yaris. Це мало б сенс, оскільки його попередники брали участь у етапах Чемпіонату світу з ралі з 1988 по 1995 рік, вигравши два титули серед виробників та три титули серед пілотів.
Best Car припускає, що серійна модель буде представлена на Tokyo Auto Salon 2027 року. Звичайно, до того часу може з'явитися більше інформації. Поки що, GR Celica здається готовою продовжити спадщину, яка почалася в 1970 році і тривала через сім поколінь до припинення моделі в 2006 році.