Спорткар Audi не називатиметься TT, але обманюватиме вас, як справжній

Концепт Audi C стане серійним спортивним автомобілем до 2027 року, але без назви TT. Можливі функції включають віртуальну коробку передач та імітовані звуки п’ятициліндрового двигуна. Генеральний директор натякнув на можливе відродження R8, але зараз фокус на запуску нового електричного купе.
Коли Audi припинила випуск TT, попит на спортивні автомобілі був дуже обмеженим, і деякий час не було жодних планів щодо заміни. Однак нарешті з’явився наступник. Вражаючий Concept C від бренду на 90% готовий до серійного виробництва, за словами генерального директора компанії. Очевидно, що він надійде в салони вже 2027 року, разом з віртуальними перемиканнями передач та штучними звуками п’ятициліндрового двигуна. Ось усе, що ми дізналися від керівника Audi.
Для тих, хто не стежив за новинами, Concept C, який дебютував цього тижня, демонструє нове напрямок дизайну Audi. Це поєднання переважно прямих кутових ліній з декількома м’якими вигинами. Генеральний директор Гернот Делльнер сказав, що це щось середнє між TT та R8, і це досить точний опис автомобіля, судячи з його зовнішнього вигляду.
Під обшивкою Concept C тісно пов’язаний з майбутнім електричним Porsche 718, проектом, який все ще розробляється, але відстає від графіка.
Apple представила найтонший iPhone в історії — iPhone 17 Air
Що справді цікаво, так це те, що Top Gear дізнався від Делльнера на Мюнхенському автосалоні. Там він підтвердив: «Це повністю функціональний концепт, придатний для дорожнього руху, ви скоро зможете на ньому їздити». Однак залишається одне очевидне упущення: назва.
Автомобіль без назви
За словами Делльнера, розробка йшла настільки швидко, що команда не встигла визначитися з брендингом.
«Це не наступник TT — він не матиме назви TT. Ми так швидко розробили концепт, що не встигли придумати назву, тому назвали його Concept C», — сказав Делльнер. «Чесно кажучи, назва може починатися з R або бути зовсім іншою. Іноді легше розробити автомобіль, ніж придумати для нього назву», — продовжив він.
Плани щодо віртуальної коробки передач
Це не єдина нова деталь. Майбутній серійний автомобіль майже напевно матиме віртуальну коробку передач. «Ми виявили, що віртуальна коробка передач та звук дійсно додають чогось до водіння електромобіля. Навіть на трасі я швидше їзджу на автомобілі з віртуальною коробкою передач», — сказав він журналу. «Ми розробляємо це, думаю, вона буде. Компанія досить відкрита до пошуку інноваційних рішень у цій галузі».
Ці інновації можуть поширитися й на звук. Делльнер натякнув, що Audi може імітувати культовий рев свого п’ятициліндрового турбодвигуна — кивок ентузіастам, які все ще сумують за його повільним зникненням.
Коли його запитали про долю двигуна, який встановлений під капотом RS3, Делльнер підтвердив, що він скоро зникне, оскільки Audi не оновлюватиме його для норм викидів Euro 7. З іншого боку, він сказав: «Можливо, він повернеться віртуально». Ми не можемо уявити кращого автомобіля для цього, ніж те, у що перетвориться Concept C.
Чи повернеться R8?
Щодо можливості нового R8, побудованого на платформі гібридного V8 з подвійним турбонаддувом від Lamborghini Temerario, дивно, але ці двері не закриті. «Звичайно, є місце для іншого автомобіля, але нам потрібно йти крок за кроком. По-перше, я повинен зосередитися на наших основних сегментах і перенести цю нову мову дизайну на серійні автомобілі», — пояснив Делльнер.




















